В49 Виноградська, Алла Миколаївна. Комерційна діяльність торговельного підприємства [] : навч. посібник / А. М. Виноградська. - К. : КНТЕУ, 2009. - 278 с. : табл. - Дод.: с. 261-274. - Л-ра: с. 275-277. - ISBN 966-629-199-1 : 73.00 грн
Рубрики: Комерційна діяльність--Торгівля--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): суб'єкти комерційної діяльності -- субъекты коммерческой деятельности -- попит на товари -- спрос на товары -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- господарські зв'язки -- хозяйственные связи -- договір поставки -- договор поставки -- оптові закупівлі -- оптовые закупки -- оптовий продаж товарів -- оптовая продажа товара -- товаропостачання -- товароснабжение -- роздрібна торгівля -- розничная троговля -- мерчандайзинг Анотація: Сутність, роль і завдання комерційної діяльності торговельного підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М 27 Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |