Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сегментування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40  
1.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: iptd/2018/12
   Журнал

Інвестиціі: практика та досвід [Текст]. - К. : ДКС Центр, 2007 - . - Виходить двічі на місяць
2018р. N 12
Зміст:
Голян, В. А. Інвестиційна діяльність в Україні: інституціональне середовище та секторальні виклики / В. А. Голян, Ю. М. Лучечко. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусаревич, Н. В. Особливості формування дохідної частини державного бюджету у країнах ЄС з розвинутою економікою / Н. В. Гусаревич, І. П. Адаменко. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузик, О. В. Роль маркетингових комунікацій у подоланні актуальних проблем та викликів АПК України / О. В. Кузик. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Бердар, М. М. Оцінка інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості України / М. М. Бердар. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобирь, О. І. Концептуальні засади корпоративної соціальної відповідальності як стабілізаційного інструменту державної фінансової політики / О. І. Бобирь. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурдельна, Г. О. Застосування інформаційних технологій управління якістю на промислових підприємствах / Г. О. Бурдельна. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Закаблук, Г. О. Дослідження динаміки показників фінансово-економічного стану промислових підприємств на засадах інтегрального оцінювання / Г. О. Закаблук. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Красняк, О. П. Маркетингова оцінка напрямів інвестиційно-інноваційної активності підприємств олійно- жирового підкомплексу / О. П. Красняк, Ю. В. Довгань. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Чужиков, А. В. Поведінкові фактори розвитку медійного бізнесу / А. В. Чужиков. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Малініна, Н. М. Проблеми та перспективи державного регулювання інноваційного розвитку вітчизняних підприємств / Н. М. Малініна, І. В. Причепа. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Островський, І. А. Теоретичні аспекти дослідження трудового потенціалу підприємств / І. А. Островський, С. М. ГайденкоВ. М. Прасол. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Норд, Г. Л. Інформаційні потреби користувачів економічного аналізу фінансових результатів / Г. Л. Норд. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Шийко, В. І. Оцінювання управління ліквідністю банківських установ / В. І. Шийко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Лєбєдєва, І. Ю. Підходи до оцінки персоналу як складової аналізу кадрового потенціалу та технології його розвитку / І. Ю. Лєбєдєва, В. О. Томашевская. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищук, В. О. Активізація стимулюючого впливу грошових переказів трудових мігрантів на економіку України / В. О. Онищук. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, К. С. Стратегії управління валютним ризиком комерційного банку / К. С. Панченко. - С.87-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Вашечко, Ю. В. Чисті інвестиції та методи їх визначення / Ю. В. Вашечко. - С.90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, Є. С. Методико-прикладні аспекти сегментування факторів прийняття рішень покупцями про придбання легкових автомобілів (на прикладі України) / Є. С. Даниленко. - С.94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Лизогуб, М. М. Індикатори фінансової стійкості як засіб оцінки ефективності фінансової системи України / М. М. Лизогуб. - С.99-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Королюк, Ю. Г. Публічний маркетинг якості надання адміністративних послуг / Ю. Г. Королюк, В. С. Толуб'як. - С.103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Круглов, В. В. Роль державно-приватного партнерства у сфері безпеки / В. В. Круглов. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюбенко, О. Л. Актуальні питання державного регулювання ринку послуг вищої освіти в Україні / О. Л. Дзюбенко. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Муц Луай Хайсал Роль держави в управлінні міграційними процесами / Муц Луай Хайсал. - С.116-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Якайтіс, І. Б. Особливості функціонування фінансового механізму державного управління інноваційним розвитком освіти та науки в Україні / І. Б. Якайтіс. - С.120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гребенюк, Б. О. Теоретико-методологічні підходи до розкриття термінів "громадянське суспільство" та "громадськість" / Б. О. Гребенюк. - С.125-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, А. В. Основні детермінанти та чинники механізмів державного управління у сфері трансплантології / А. В. Мусієнко. - С.132-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропивницький, Р. С. Моделі та особливості державного управління науковою діяльністю наукових установ / Р. С. Кропивницький. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: agsv/2019/17
   Журнал

Агросвіт [Текст] : наук.-практ. журнал. - Київ : ДКС Центр, 2001 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 17
Зміст:
Ігнатенко, М. М. Ідентифікація сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у сукупності форм організації діяльності на селі / М. М. Ігнатенко [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мармуль Л. О., Леваєва Л. Ю., Романюк І. А.
Фостолович, Валентина Анатоліївна. Вплив податкового навантаження на доходи фізичних осіб в умовах ринкових перетворень на рівень "тіньового" бізнесу / В. А. Фостолович. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Опенько, І. А. Соціально-економічні проблеми використання земель лісогосподарського призначення в умовах децентралізації влади / І. А. Опенько, Я. О. Степчук. - С.20-28. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Бутенко, В. М. Використання некомерційного маркетингу як інструменту імплементації біоекономіки / В. М. Бутенко, В. В. Байдала, А. М. Забара. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Бровко, Л. І. Теоретичні аспекти фінансового планування на державних підприємствах / Л. І. Бровко, О. В. Пасечник. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Марков, Б. М. Сегментування роздрібних торговельних підприємств за 2012 - 2016 рр. / Б. М. Марков. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Красовська, О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства / О. Ю. Красовська. - С.51-5. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Куницький, К. С. Водогосподарське будівництво в сільській місцевості: інституціонально-економічні аспекти / К. С. Куницький. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудкіна, Т. В. Напрями модернізації фінансового планування сільськогосподарських підприємств / Т. В. Дудкіна. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тарасюк, Андрій Васильович. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства / А. В. Тарасюк. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.


    Баланчук, Д. В.
    Сегментування корпоративних клієнтів банку [] / Д. В. Баланчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 5. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Банки--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Украинский гуманитарный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.


    Даниленко, Є. С.
    Методико-прикладні аспекти сегментування факторів прийняття рішень покупцями про придбання легкових автомобілів (на прикладі України) [] / Є. С. Даниленко // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 12. - С. 94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Легкові автомобілі--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
продаж легковиків -- поведінка покупців -- фактори прийняття рішень -- сегментний аналіз -- кореляційно-регресійний аналіз

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: etde/2006/10
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Ткач, Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму / Т. Ткач. - С.6-8
Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Мних, Н. В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні / Н. В. Мних. - С.11-14
Кл.слова: СТРАХУВАННЯ ДЕПОЗИТІВ, СТРАХОВАНИЕ ДЕПОЗИТОВ
Струк, О. М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України / О. М. Струк. - С.14-18
Длігач, А. О. Стратегіїї ринкового сегментування / А. О. Длігач. - С.18-23
Кл.слова: СТРАТЕГІЇ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГИИ РИНОЧНОГО СЕГМЕНТУВАНИЯ
Вініченко, І. І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві / І. І. Вініченко. - С.23-26
Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРЦЕСИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ, ИНВЕСТИЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ В СЕЛЬСКОМ ХОЗЯЙСТВЕ
Правик, Ю. М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень / Ю. М. Правик. - С.26-31
Соболь, В. А. Управління інвестиційними процесами / В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко. - С.31-34
Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ
Щурик, М. В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону / М. В. Щурик. - С.34-38
Кл.слова: ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЗЕМЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Бараник, З. П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні / З. П. Бараник, О. В. Войтко. - С.38-42
Клименко, О. В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення / О. В. Клименко. - С.42-46
Кл.слова: АГРОТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС, АГРОТЕХНИЧЕСКИЙ СЕРВИС
Губарик, О. М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств / О. М. Губарик. - С.46-49
Кл.слова: ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА, ФЕРМЕРСКИЕ ХОЗЯЙСТВА
Голян, В. А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування / В. А. Голян. - С.49-53
Малікова, І. Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці / І. Ю. Малікова. - С.53-56
Матвєєва, Н. М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві / Н. М. Матвєєва. - С.61-65
Кл.слова: ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, ЖИЛИЩНО- КОММУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи. - С.70-72
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування / Р. М. Плющ. - С.72-75
Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Белов, А. В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи / А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько. - С.75-78
Козарь, Т. П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні / Т. П. Козарь. - С.78-80
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ, РИНОК ПРАЦІ, РЫНОК ТРУДА, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Нафієв, Р. Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста / Р. Е. Нафієв. - С.80-82
Кл.слова: ПРАЦЯ ЕКОНОМІСТА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА, РАБОТА ЭКОНОМИСТА НА СОВРЕМЕННОМ ПРЕДПРИЯТИИ
Скульська, В. Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні / В. Є. Скульська. - С.82-84
Кл.слова: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРАБОТИЦА
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи. - С.70-72
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

11.
Шифр: etde/2009/2
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2009р. N 2
Зміст:
Іващук, І. О. Вимоги СОТ до країн - членів СОТ та врахування національних інтересів / І. О. Іващук. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст.
Гайдуцький, А. П. Гносеологія ідентифікації грошових переказів мігрантів як різновид капіталу / А. П. Гайдуцький. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст.
Олексюк, О. І. Вплив глобалізації на результативність соціально - економічного розвитку України / О. І. Олексюк. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Мних, М. В. Розвиток теорії страхування у сучасних умовах / М. В. Мних. - С.20-21. - Л-ра в кінці ст.
Гончарова, Н. П. Концептуальні положення щодо державного супроводження процесу формування промислової політики інноваційної орієнтації / Н. П. Гончарова. - С.22-25
Харчук, В. Ю. Сиситема стратегічного ризик - планування інноваційно - активних суб'єктів господарювання / В. Ю. Харчук. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст.
Баженова, Ю. В. Моделювання впливу монетарних та фіскальних змінних на економіку України / Ю. В. Баженова. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст.
Шумило, Ю. О. Аналіз виробничих витрат у системі бюджетів підприємств / Ю. О. Шумило. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Ставнича, М. М. Використання бюджетних інструментів у світовій практиці регулювання регіонального розвитку / М. М. Ставнича. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст.
Дмитренко, Г. А. Людиноцентрична освіта як імперитив підвищення якості життя населення України / Г. А. Дмитренко. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст.
Докучаев, О. А. Шляхи підвищення ефективності використання потенціалу управлінського персоналу підприємтсав / О. А. Докучаев. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Яншина, А. М. Теоретичні засади функціонування вторинного ринку синдикованого фінансування / А. М. Яншина. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Клименко, Д. М. Банківський нагляд як забезпечення прозорості банківської системи / Д. М. Клименко. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст.
Мохонько, Г. А. Оцінювання економічної стійкості підприємств видавничо - поліграфічної галузі : критерії та показники / Г. А. Мохонько. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Бачуріна, І. В. Методологія виділення кластерів у агропромисловому секторі України / І. В. Бачуріна. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Кудря, Я. В. Економічна сутність управління корпораціями в машинобудівній галузі економіки України / Я. В. Кудря. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Прокопчук, С. І. Економіко - статистичні моделі основних показників діяльності підприємств залізобетонних виробів України як основа для пронозування / С. І. Прокопчук. - С.63-65. - Л-ра в кінці ст.
Уколов, О. Обгрунтування необхідності удосконалення звіту про "Фінансові результати" / О. Уколов. - С.66-67
Радиш, Я. Ф. Державницькі погляди патріарха Володимира (за матеріалами "Українського церковно - історичного журналу") / Я. Ф. Радиш, В. В. Ропар. - С.68-70. - Л-ра в кінці ст.
Паращич, І. М. Права громадян і права пацієнтів та їх захист у системі охорони здоров'я України / І. М. Паращич. - С.71-72. - Л-ра в кінці ст.
Долгий, М. Л. Системний підхід до державного управління у сфері захисту від надзвичайних ситуацій / М. Л. Долгий. - С.73-75. - Л-ра в кінці ст.
Ріктор, Т. Л. Управлінська еліта як стратегічний ресурс побудови держави : проблеми та перспективи / Т. Л. Ріктор. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст.
Франчук, І. А. Особливості механізму державного регулювання енергетики як природної монополії / І. А. Франчук. - С.79-81. - Л-ра в кінці ст.
Самофалова, Т. О. Входження України в глобальний економічний простір : альтернативи довготерміновій стратегії не існує / Т. О. Самофалова. - С.82-84. - Л-ра в кінці ст.
Стеценко, Є. В. Завдання органів державної влади у здійсненні транскордонного співробітництва територій / Є. В. Стеценко. - С.85-87. - Л-ра в кінці ст.
Гребенюк, О. О. Економічна природа і критерії ідентифікації проблемних регіонів / О. О. Гребенюк. - С.88-90. - Л-ра в кінці ст.
Орлова, Н. С. Державне регулювання зовнішніх механізмів корпоративного управління / Н. С. Орлова. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст.
Шевська, О. І. Механізми фінансового оздоровлення житлово - комунального господарства України / О. І. Шевська. - С.94-97. - Л-ра в кінці ст.
Кошева, А. М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні / А. М. Кошева. - С.98-102. - Л-ра в кінці ст.
Меленюк, В. О. Вдосконалення механізмів державного регулювання соціального розвитку України / В. О. Меленюк. - С.103-106. - Л-ра в кінці ст.
Мороз, В. М. Система трудового потенціалу України : теоретитчні основи формування дефініції / В. М. Мороз. - С.107-109. - Л-ра в кінці ст.
Орлов, В. В. Співпраця органів державної влади у сфері державної молодіжної політики та молодіжних громадських організацій в Україні / В. В. Орлов. - С.110-113. - Л-ра в кінці ст.
Соболь, В. А. Суспільні конфлікти у державному управлінні : аналітико - теоретичні основи / В. А. Соболь. - С.114-116. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

13.


    Колесник, Б. О.
    Дослідження проблем сегментування та структурного перетворення ринку мобільного зв'язку та інтернету в Україні [] / Б. О. Колесник, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 10. - С. 80-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мобільний електрозв’язок--Ринок (екон.)--Україна
   Інтернет--Ринок (екон.)--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
681.51
К 65


   
    Конфликт сложных систем. Модели и управление [Текст] / [Б. К. Нартов и др.] ; под ред. А. А. Пунтуса. - М. : Изд-во МАИ, 1995. - 120 с. : рис., табл. - Авт. указ. на оборот. тит. л. - Лит.: с. 116-117. - ISBN 5-7035-0554-2 : 205000.00 крб
УДК
ББК 32.817
Рубрики: Складні системи--Математичні моделі--Управління--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
построение моделей -- побудова моделей -- оптимизация траекторий -- оптимізація траєкторій -- метод возраста -- метод віку -- метод фиктивных потоков -- метод фіктивних потоків -- управление взаимодействиями -- управління взаємодіями -- метод упругих функций -- метод пружних функцій -- поиск подвижных целей -- пошук рухомих цілей -- нестационарный поиск -- нестаціонарний пошук -- адресация данных -- адресація даних -- стробирование -- стробування -- блок обнаружения -- блок виявлення -- моделирование шумов -- моделювання шумів -- сегментування обчислювального русурсу -- сегментирование вычислитильного ресурса -- задача коммивояжера -- задача комівояжера
Анотація: Математические модели конкуренции подвижных объектов и систем объектов, задачи поиска целей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Нартов, Борис Кимович; Братцев, Серей Григорьевич; Мурзин, Федор Александрович; Пунтус, Артур Агафонович; Пунтус, Артур Агафонович \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Знайти схожі

17.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

18.


    Кошева, А. М.
    Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні [] / А. М. Кошева // Економіка та держава. - 2009. - N 2. - С. 98-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Економіка житлово- комунального господарства
Кл.слова (ненормовані):
державна житлова політика -- соціальне житло -- комерційне житло

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

19.


    Куденко, О. В.
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 12. - С. 138-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерні пристрої--Ринок (екон.)--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
339.138:339.9](075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посіб. / [В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 383, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 182-183. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73 + 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- стратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- сегментування міжнародного ринку -- стратегічне планування -- управління товарною політикою -- цінові стратегії -- маркетингові комунікації -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Анотація: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корнієв, Валентин Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)