Пошуковий запит: <.>K=PR<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Бебік, В. М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет Технології--інформаційно-комунікаційні Інтернет--PR-заходи Комунікації--політичні Інтернет-реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Курбан, О. Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [] / О. Курбан> // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 10. - С. 45-48. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальні мережі Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Курбан, О. PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур [] / О. Курбан> // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 5. - С. 48-52. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Захист інформації
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 659.4:316.28 К93
Курбан, Олександр Васильович. PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грнББК 65.050.214 Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання Паблик рілейшнз--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>5.
|
Ковальчук, Ю. Досвід реалізації PR-проекту в бібліотеках Рівненщини [] / Ю. Ковальчук> // Бібл. форум України. - 2014. - N 4. - С. 53-54
Рубрики: Бібліотека--Реклама--Рівне
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 3 : ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1) Вільні: ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 659.4(075.8) Г75
Грабар, Тетяна Петрівна. PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій [] : навч. посібник / Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - Житомир : ЖДТУ, 2001. - 109 с. - Л-ра: с. 107. - ISBN 966-683-098-1 : 6.50 грнББК 88.53 + 65.050.214 Рубрики: Синергетика--Навчальні видання Суспільна свідомість--Соціальний вплив--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): суспільна думка -- общественная мысль -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- виборчі технології -- избирательные технологии -- місцеві видання -- местные издания Анотація: Основні визначення Public. Relation (PR), джерела та історія їх розвитку як науки і мистецтва, налагодження та підтримки доброзичливих відносин. Проблеми маніпуляції суспільною свідомістю.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Грабар, І. Г. \ред.\
Примірників всього: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) Знайти схожі
|
>7.
| 659.4(075.8) П76
Примак, Тетяна Олександрівна. РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грнББК 76.0я73 Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4 ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) Знайти схожі
|
>8.
| 329.1 К90
Кулиш, Андрий. Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грнББК 66.79 Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>9.
| 658(075.8) М50
Менеджмент для магістрів [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Жулавський А. Ю.] ; за ред.: О. Ф. Балацького, А. Ю. Теліженка. - Суми : Унів. книга, 2013. - ISBN 978-966-680-591-4. Т. 2. - 2013. - 618, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-593-8 : 250.00 грнББК 65.050.214я73 Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): психологія управління -- психология управления -- ділові переговори -- деловые переговоры -- конфліктологія -- конфликтология -- організаційна поведінка -- организаионное поведение -- бізнес-культура -- бизнес-культура -- підприємництво -- предпринимательство -- підприємницький менеджмент -- предпринимательский менеджмент -- ситуаційний менеджмент -- ситуационный менеджмент -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- PR-менеджмент -- PR-менеджмент Анотація: Матеріал навчального модуля зі спеціальності "Менеджмент організацій".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Жулавський, А. Ю.; Балацький, О. Ф. \ред.\; Теліженко, А. Ю. \ред.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>10.
| 821.161.2 К95
Куцай, Тамара. PR у мініатюрі [] / Тамара Куцай ; [іл. Ярослави Куцай]. - К. : Український пріоритет, 2012. - 94, [2] с. : іл. - ISBN 978-966-2669-24-4 : 20.00 грнББК 84(4УКР)6 Рубрики: Художня література--Проза--Україна, 21 ст.--Збірники Українська література, 21 cт.--Збірники Оповідання--Україна, 21 cт.--Збірники Кл.слова (ненормовані): оповідання-епізоди -- рассказы-эпизоды Анотація: Збірка коротких оповідань-епізодів, написаних в гумористичній формі.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Куцай, Ярослава \худож.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>11.
|
Тодорова, О. Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Звєгинцова, Марія. Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [] / М. Звєгинцова> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): копірайтинг -- реклама -- PR -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- SEO -- текст -- контекстуальне мислення
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Варцаба, Надія Василівна. Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" [] / Н. В. Варцаба> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: с. 148
Рубрики: Шоу-бізнес--Паблик рілейшнз Кл.слова (ненормовані): імідж -- шоу-бізнес -- музичний продукт -- пострадянські країни -- етнохаос -- іміджмейкінг -- івент-маркетинг -- український менталітет -- соціальна відповідальність -- аудіозаписи
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Кузняк, Олександр Володимирович. Сучасні партійні PR-технології як різновид прикладних соціально-комунікаційних технологій [] / О. В. Кузняк> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичні технології--Інтернет
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 021.89:347.965](076) З-14
Загуменна, Віра Вікторівна. Адвокація: представлення інтересів бібліотек [] : посіб. для бібліотекарів за програмою підвищ. кваліфікації / В. В. Загуменна ; Укр. бібл. асоц., Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Центр безперерв. інформ.-бібл. освіти, Голов. тренінг. центр для бібліотекарів. - Київ : Самміт-книга, 2013. - 79, [1] с. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Літ.: с. 76-78. - ISBN 978-617-661-050-2 : 10.00 грн Паралельні видання: ББК 78.34бя7 Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): адвокація бібліотек -- технології PR -- Українська бібліотечна асоціація -- партнерство -- медіа заходи -- засоби масової інформації Анотація: Посібник для бібліотекарів за програмою підвищення кваліфікації бібліотечних працівників, розроблений та апробований в Головному тренінговому центрі для бібліотекарів у межах програми "Бібліоміст".
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Українська бібліотечна асоціація; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти; Головний тренінговий центр для бібліотекарів
Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) Знайти схожі
|
>16.
|
Kynderevych, Olena. The Professional standards and social responsibility in the field of the PR-activities [] = Професійні стандарти та соціальна відповідальність в сфері PR-діяльності / O. Kynderevych> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 136-141. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Паблик рілейшнз --Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): соціальні технології -- технології "паблік рилейшнз" -- соціальна відповідальність -- професійні стандарти -- етика PR -- громадська думка
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Зацерківна, М. О. Застосування PR-технологій у формуванні іміджу ВНЗ [] / М. О. Зацерківна> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : БГ (1) Вільні: БГ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Литовченко, І. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [] / І. Литовченко, І. Жарська> // Економіст. - 2016. - N 11. - С. 19-25. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1810-3944 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Жарська, І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Сафонова, Тетяна. Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [] / Т. Сафонова> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 28
Рубрики: Бібліотекарі і бібліографи--Імідж Кл.слова (ненормовані): імідж -- імідж бібліотекаря -- імідж бібліотеки -- позитивний образ -- PR-діяльність
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Коржова, Т. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України [] / Т. Коржова> // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 1. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : БГ (1), ОБР (1) Вільні: БГ (1), ОБР (1)
Знайти схожі
|
|
|