Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=PR<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Бебік, В. М.
    Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет
   Технології--інформаційно-комунікаційні

   Інтернет--PR-заходи

   Комунікації--політичні

   Інтернет-реклама

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.


    Курбан, О.
    Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 10. - С. 45-48. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальні мережі
   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

3.


    Курбан, О.
    PR-аспекти інформаційної безпеки організаційних структур [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 5. - С. 48-52. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Захист інформації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

4.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.


    Ковальчук, Ю.
    Досвід реалізації PR-проекту в бібліотеках Рівненщини [] / Ю. Ковальчук // Бібл. форум України. - 2014. - N 4. - С. 53-54
Рубрики: Бібліотека--Реклама--Рівне

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 3 : ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1)
Вільні: ВНБТ (1), ПЧЗ (1), БГ (1)

Знайти схожі

6.
659.4(075.8)
Г75


    Грабар, Тетяна Петрівна.
    PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій [] : навч. посібник / Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - Житомир : ЖДТУ, 2001. - 109 с. - Л-ра: с. 107. - ISBN 966-683-098-1 : 6.50 грн
УДК
ББК 88.53 + 65.050.214
Рубрики: Синергетика--Навчальні видання
   Суспільна свідомість--Соціальний вплив--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
суспільна думка -- общественная мысль -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- виборчі технології -- избирательные технологии -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Основні визначення Public. Relation (PR), джерела та історія їх розвитку як науки і мистецтва, налагодження та підтримки доброзичливих відносин. Проблеми маніпуляції суспільною свідомістю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грабар, І. Г. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

7.
659.4(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии
Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
329.1
К90


    Кулиш, Андрий.
    Publik relations для общественных (негосударственных) организаций [] : практ. советы на каждый день / Андрий Кулиш. - 2-е изд., адапт. - Киев : Винрок Интернешнл, 2002. - 80 с. : фото. - 3.00 грн
УДК
ББК 66.79
Рубрики: Некомерційні організації--Паблик рілейшнз--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
лідерство -- лидерство -- PR-деятельность -- пресс-релиз -- прес-реліз -- пресс-конференции -- прес-конференції -- PR-діяльність -- громадські організації -- общественные организации -- медиа-техники -- медіа-техніки -- имидж -- імідж -- лоббирование -- лобіювання -- публичні виступи -- публичные выступления
Анотація: Направления и механизмы PR-деятельности общественных организаций и политических лидеров.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
658(075.8)
М50


    Менеджмент для магістрів [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Балацький О. Ф., Теліженко О. М., Жулавський А. Ю.] ; за ред.: О. Ф. Балацького, А. Ю. Теліженка. - Суми : Унів. книга, 2013. - ISBN 978-966-680-591-4.
   Т. 2. - 2013. - 618, [1] с. : табл., граф. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-593-8 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
психологія управління -- психология управления -- ділові переговори -- деловые переговоры -- конфліктологія -- конфликтология -- організаційна поведінка -- организаионное поведение -- бізнес-культура -- бизнес-культура -- підприємництво -- предпринимательство -- підприємницький менеджмент -- предпринимательский менеджмент -- ситуаційний менеджмент -- ситуационный менеджмент -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність -- PR-менеджмент -- PR-менеджмент
Анотація: Матеріал навчального модуля зі спеціальності "Менеджмент організацій".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Жулавський, А. Ю.; Балацький, О. Ф. \ред.\; Теліженко, А. Ю. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
821.161.2
К95


    Куцай, Тамара.
    PR у мініатюрі [] / Тамара Куцай ; [іл. Ярослави Куцай]. - К. : Український пріоритет, 2012. - 94, [2] с. : іл. - ISBN 978-966-2669-24-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 84(4УКР)6
Рубрики: Художня література--Проза--Україна, 21 ст.--Збірники
   Українська література, 21 cт.--Збірники

   Оповідання--Україна, 21 cт.--Збірники

   
Кл.слова (ненормовані):
оповідання-епізоди -- рассказы-эпизоды
Анотація: Збірка коротких оповідань-епізодів, написаних в гумористичній формі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Куцай, Ярослава \худож.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Звєгинцова, Марія.
    Копірайтинг та особливості його викладання майбутнім фахівцям у галузі соціальних комунікацій [] / М. Звєгинцова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: с. 24
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
копірайтинг -- реклама -- PR -- неймінг -- слоган -- легенда бренда -- SEO -- текст -- контекстуальне мислення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)

Знайти схожі

13.


    Варцаба, Надія Василівна.
    Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" [] / Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: с. 148
Рубрики: Шоу-бізнес--Паблик рілейшнз
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- шоу-бізнес -- музичний продукт -- пострадянські країни -- етнохаос -- іміджмейкінг -- івент-маркетинг -- український менталітет -- соціальна відповідальність -- аудіозаписи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

14.


    Кузняк, Олександр Володимирович.
    Сучасні партійні PR-технології як різновид прикладних соціально-комунікаційних технологій [] / О. В. Кузняк // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політичні технології--Інтернет

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

15.
021.89:347.965](076)
З-14


    Загуменна, Віра Вікторівна.
    Адвокація: представлення інтересів бібліотек [] : посіб. для бібліотекарів за програмою підвищ. кваліфікації / В. В. Загуменна ; Укр. бібл. асоц., Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв, Центр безперерв. інформ.-бібл. освіти, Голов. тренінг. центр для бібліотекарів. - Київ : Самміт-книга, 2013. - 79, [1] с. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Літ.: с. 76-78. - ISBN 978-617-661-050-2 : 10.00 грн
Паралельні видання:
УДК
ББК 78.34бя7
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
адвокація бібліотек -- технології PR -- Українська бібліотечна асоціація -- партнерство -- медіа заходи -- засоби масової інформації
Анотація: Посібник для бібліотекарів за програмою підвищення кваліфікації бібліотечних працівників, розроблений та апробований в Головному тренінговому центрі для бібліотекарів у межах програми "Бібліоміст".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Українська бібліотечна асоціація; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв; Центр безперервної інформаційно-бібліотечної освіти; Головний тренінговий центр для бібліотекарів
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

16.


    Kynderevych, Olena.
    The Professional standards and social responsibility in the field of the PR-activities [] = Професійні стандарти та соціальна відповідальність в сфері PR-діяльності / O. Kynderevych // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 136-141. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Паблик рілейшнз --Соціальна відповідальність
Кл.слова (ненормовані):
соціальні технології -- технології "паблік рилейшнз" -- соціальна відповідальність -- професійні стандарти -- етика PR -- громадська думка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

17.


    Зацерківна, М. О.
    Застосування PR-технологій у формуванні іміджу ВНЗ [] / М. О. Зацерківна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

18.


    Литовченко, І.
    PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [] / І. Литовченко, І. Жарська // Економіст. - 2016. - N 11. - С. 19-25. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Жарська, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.


    Сафонова, Тетяна.
    Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [] / Т. Сафонова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 7. - С. 25-28. - Бібліогр.: с. 28
Рубрики: Бібліотекарі і бібліографи--Імідж
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- імідж бібліотекаря -- імідж бібліотеки -- позитивний образ -- PR-діяльність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)

Знайти схожі

20.


    Коржова, Т.
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України [] / Т. Коржова // Вісн. Кн. палати. - 2019. - N 1. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Маркетинг--Реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ОБР (1)
Вільні: БГ (1), ОБР (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)