65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)

339.1(075.8)
Т33


   
    Теорія та практика торговельного обслуговування [] : навч. посібник / В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 496 с. - Бібліогр.: с. 279 . - ISBN 966-364-073-1 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Торгівля--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Населення--Потреби--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні послуги -- торговельне обслуговування населення -- системи трговельного обслуговування -- роздрібні торговельні підприємства -- управління товарним асортиментом -- психологія торгівлі -- продаж товарів -- форми продажу товарів -- торгівля на ринках -- реклама в магазині -- торговельні послуги -- якість торговельного обслуговування -- культура торгівлі -- імідж магазину -- дизайн магазину
Анотація: Організація та управління процесами формування системи торговельного обслуговування населення та її компонентів, дослідження психологічних аспектів продажу товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Апопій, В.В.; Міщук, І.П.; Рудницький, С.І.; Хом'як, Ю.М.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)

65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)



    Томчишен, С. В.
    Захист права у спорах, пов'язаних із визнанням договорів купівлі-продажу недісними [Текст] / С. В. Томчишен // Вісник господарського судочинства : Офіційний друкований орган Вищого господарського суду України. - К. : Юрінком Інтер, 2007. - N 1. - С. 100-112
Рубрики: Господарське право--Договір "купівля-продаж"
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Краснокутська, Л.
    Оподаткування податком з доходів фізичних осіб нерухомості, рухомого майна, спадщини і подарунків [Текст] / Л. Краснокутська // Бухгалтерський облік і аудит : Науково-практичний журнал. - К. : Екаунтинг, 2007. - N 5. - С. 53-55
Рубрики: Консультації з оподаткування
   
Кл.слова (ненормовані):
продаж житлової нерухомості -- оподаткування спадщини і подарунків -- оподаткування доходу від продажу земельної ділянки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


Шифр: vkpa/2007/7
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст]. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 1996 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 7
Зміст:
Сенченко, М. Про намагання незаконно ввести цензуру на продаж книг / М. Сенченко. - С.3-6
Буряк, С. Поточна статистика книговидання України - 2007 / С. Буряк. - С.6-10
Михайловська, Т. Обов'язкові примірники неперіодичних видань України 2006 року: стан та проблеми / Т. Михайловська, О. Щеглова. - С.10-12
Устіннікова, О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції / О. Устіннікова, Р. Красій. - С.12-13
Бібліографічні посібники у виданнях. - С.13-16
Грабар, Н. Культура студентської молоді у бібліотеках вищих навчальних закладів / Н. Грабар. - С.16-19
Соловйова, М. Використання нейронних мереж для дослідження комерційної діяльності бібліотек України / М. Соловйова, І. Сіноліций. - С.19-23
Нові правила бібліографічного опису. - С.23-25
Лучанська, В. Взаємодія системних компонентів інформаційного забезпечення екологічної сфери України: регіонально-галузевий рівень / В. Лучанська. - С.23-29
Кучеренко, Л. Промисловий комплекс України в умовах європейської інтеграції / Л. Кучеренко. - С.29-32
Саєнко, Л. Забезпечити україномовного читача рідною книжкою і познайомити австралійський світ з кращими літературними творами українського народу / Л. Саєнко. - С.32-36
Веремієнко, Т. Раритети у фондах бібліотеки: до 200-річчя виходу збірки німецьких народних пісень "Чарівний ріг хлопчика" (1806-1808) / Т. Веремієнко. - С.36-39
Кепін, Д. Перлина Волинсткого краю / Д. Кепін. - С.39-41
Рева, Л. Незбагненна велич. Леся Українка в дослідженнях і критиці / Л. Рева. - С.41-44
Гавеля, Б. Американська і європейська революції (1776-1848): соціополітичні та ідеологічні аспекти / Б. Гавеля. - С.44-47
Гомоз, В. Українець, що прославив польську літературу і став національним поетом європейського масштабу / В. Гомоз. - С.47-49
Регідайло, Н. Довге-предовге повернення Незнаного вояка в Україну / Н. Регідайло. - С.49-52
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

339.138(075.8)
І 74


   
    Інфраструктура товарного ринку [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 282-289. - ISBN 966-364-392-7 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торгівлі

   
Кл.слова (ненормовані):
Товарний ринок -- Ринкова інфраструктура -- Маркетингові посередники -- Оптова торгівля -- Збутові мережі -- Сбытовая сеть -- Роздрібна торгівля -- Розничная торговля -- Персональний продаж -- Лізинг
Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Прокопенко, О.В.; Школа, В.Ю.; Дегтяренко, О.О.; Махнуша, С.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)



    Сенченко, М.
    Про намагання незаконно ввести цензуру на продаж книг [Текст] / М. Сенченко // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007. - N 7. - С. 3-6
Рубрики: видавнича справа--книги
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)


658.8
Р 31


    Ребрик, С. Б.
    Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами
Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

330.101.541(075.8)
В 32


    Веріан, Гел Р.
    Мікроекономіка: проміжний рівень. Сучасний підхід [] = Intermediate Microeconomics A Modern Approach Sixth Edition Hal R. Varian : навч. посібник / Гел Р. Веріан ; пер. з англ. С. Слухай. - 6-те вид. - К. : Лібра, 2006. - 632 с. : рис. - ISBN 966-7035-76-X : 115.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
Ринок. Ринкова рівновага -- Рынок. Рыночное равновесие -- Бюджетне обмеження -- Бюджетное ограничение -- Уподобання -- Предпочтения -- Корисність -- Полезность -- Попит -- Спрос -- Рівняння Слуцького -- Купівля та продаж -- Невизначеність -- Неопределенность -- Аукціони -- Монополія -- Олігополія -- Теорії ігор -- Інформаційна технологія
Анотація: Сучасна мікроекономічна теорія від теорії поведінки споживача і фірми до теорії ігор та інформаційної економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Слухая, С. \пер. з англ.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

339.17(075.8)
С 20


    Саркісян, Л. Г.
    Технологія торговельних процесів [] : навч. посіб. / Л. Г. Саркісян, О. Б. Казакова. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2007. - 296 с. : табл. - ISBN 966-364-269-6 : 33.00 грн, 36.00 грн
УДК
ББК 65.412я73
Рубрики: Торгівля--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
магазин -- попит -- рекламна політика -- асортиментна політика -- система збуту -- мерчандайзинг -- продаж товарів -- обладнання -- персонал -- контроль і безпека
Анотація: Товарорух, комерційні та технологічні операції в роздрібній та оптовій торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Казакова, О. Б.
Примірників всього: 3
ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ФОНД (1)

334.012.32(075.8)
В49


    Виноградська, Алла Миколаївна.
    Технологія комерційного підприємництва [] : навч. посіб. / А. М. Виноградська. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 780 с. : рис., табл. - Літ.: с. 772-778. - ISBN 966-364-197-5 : 39.90 грн, 41.80 грн, 46.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   Комерційна справа--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
ліцензування підприємництва -- патентування підприємництва -- комерційні переговори -- комерційні договори -- оптова торгівля -- продовольчі ринки -- роздрібна торгівля -- торговий центр -- корпоративні торговельні мережі -- дрібнороздрібна торгівля -- лоточна торгівля -- електронні кіоски -- фірмові магазини -- мерчайдайзинг -- персональний продаж -- торгівля в розстрочку -- дегустація продукції -- презентація -- франчайзинг -- туристичне підприємництво -- готельний бізнес -- ресторанний бізнес -- електронна комерція -- інтернет-магазини -- веб-сайт компанії
Анотація: Аспекти та умови провадження комерційного підприємництва, оптова, роздрібна торгівля, ринки, засоби активізації продажу товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (2), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (2), ФОНД (1), ЧЗ (1)

339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)



    Фінашко, В.
    Особливості набуття права власності на земельні ділянки за договором купівлі-продаж [Текст] / В. Фінашко // Вісник податкової служби України . - 2008. - №11. - С. 40-42
Рубрики: право земельне
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


346(477)(094.5)
У 45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про інститути спільного інвестування (пайові та корпоративні інвестиційні фонди)" [] : за станом на 13 верес. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 38, [2] с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-574-7 : 04.12 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)303.3-3
Рубрики: Інвестеційне право--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
Кл.слова (ненормовані):
інвестування -- відкритий продаж -- відкрита підписка -- інвестиційний сертифікат -- спільне інвестування -- цінні папери
Анотація: Цей Закон визначає правові та організаційні основи створення, діяльності та відповідальності суб'єктів спільного інвестування, особливості управління їх активами, встановлює вимоги до складу, структури та зберігання активів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)

657.446
Ю78


    Юровский, Борис.
    База налогообложения и исчисления НДС [] / Борис Юровский. - Х. : Консульт, 2007. - 226 с. - (Энциклопедия бухгалтера и экономиста : сборник ; № 20 (170), октябрь 2007). - Прил.: с. 197-225. - 025.41 грн
УДК
ББК 65.052.201.4
Рубрики: Оподаткування--Україна--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
налогообложение -- оподаткування -- цены -- ціни -- поставка товаров -- доставка товарів -- основные фонды -- основні фонди -- налоги -- податки -- акцизный сбор -- акцизний збір -- імпорт товарів -- импорт товаров -- таможенная стоимость -- митна вартість -- посреднические операции -- посередницькі операції -- туристические операции -- туристичні операції -- финасовый лизинг -- фінансовий лізинг -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- экспедирование грузов -- експедирування вантажів -- экспорт товаров -- експорт товарів -- налоговые обязательства -- податкові обов'язки -- возратная тара -- поворотна тара -- база налогообложения -- база оподаткування -- обязательные платежи -- обов'язкові платежі -- таможенная пошлина -- мито -- поставка готовой продукции -- доставка готової продукції -- комиссия на продажу -- комісія на продаж -- вексельні розрахунки -- расчет векселями -- поставка сельскохозяйственной продукции -- доставка сільськогосподарської продукції -- продажа продукции -- продаж продукції -- поставка произведений искусства -- доставка витворів мистецтва -- налог на добавленную стоимость -- податок на додану вартість
Анотація: [Сборник раскрывает порядок определения базы налогообложения в соответствии c Законом о НДС].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

005:004](075.8)
Н72


    Новак, Валентина Олексіївна.
    Інформаційне забезпечення менеджменту [] : навч. посібник / В. О. Новак, Л. Г. Макаренко, М. Г. Луцький ; М-во освіти і науки України, Нац. авіаційний ун-т, Ін-т екон. та менеджменту. - Київ : Кондор, 2007. - 462 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-462. - ISBN 966-351-071-4 : 58.00 грн, 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- управлінська інформація -- управлінські рішення -- управління комунікаціями -- продаж авіапослуг -- бронювання авіаперевезень
Анотація: Основні напрямки застосування інформаційних систем та технологій в сучасному бізнесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Макаренко, Лариса Григорівна; Луцький, Максим Гергійович; Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університетІнститут економіки та менеджменту
Примірників всього: 4
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (1)

339
П 18


    Паринелло, Энтони.
    Как продавцу найти своего покупателя и обойти его право вето [] = Getting to VITO the Very Important Tor Officer 10 Sters to VITO's Office VITO/ selling / Э. Паринелло ; [пер. с англ. И. Малкова]. - СПб. : Питер, 2006. - 240 с. : табл. - (Деловой бестселлер). - Прил.: с. 219-240. - ISBN 5-469-01074-0 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Торгівля--Теорія продаж--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція Віто -- концепция Вето -- покупці -- покупатели -- фактор вартості -- фактор стоимости -- електронна презентація
Анотація: Бестселлер Энтони Паринелло, автора известной на Западе концепции VITO, рассматривает мастерство продаж, от которой зависит судьба сделок, и судьба продавца.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Малкова, И. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

347.7(075.8)
З-43


    Звєрєва, Олена Володимирівна.
    Захист прав споживачів [] : навч. посібник / О. В. Звєрєва ; М-во освіти і науки України, Донецьк. ун-т економіки та права. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 192 с. - Бібліогр.: с. 184-191. - ISBN 966-364-390-0 : 29.00 грн, 048.00 грн, 030.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304я73
Рубрики: Права споживачів--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- послуги -- услуги -- торговельна діяльність -- торговая деятельность -- належна якість -- надлежащее качество -- гарантійні терміни -- гарантийные термины -- проаво на безпеку продукції -- право на безопасность продукции -- якість товарів, робіт, послуг -- качество товаров, работ, услуг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- договір -- договор -- системи якості -- системы качества -- судовий захист споживача -- судебная защита потребителя -- позасудовий захист споживача -- внесудебная защита потребителя -- державний захист споживача -- государственная защита потребителя -- продаж за зразками та каталогами -- продажа по образцам и каталогам -- порушення прав споживачів -- нарушение прав потребителей
Анотація: Правові основи захисту прав споживачів, правове регулювання якості товарів, робіт і послуг, особливості захисту прав споживачів при здійсненні окремих видів торговельної діяльності, наданні послуг і виконанні робіт та відповідальність за порушення законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Донецький університет економіки та права
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)

658.8(075.8)
О-52


    Оксанич, Анатолій Петрович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга
Анотація: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Петренко, В.Р.; Костенко, О.П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)