І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: etde/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Ткач, Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму / Т. Ткач. - С.6-8 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ Мних, Н. В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні / Н. В. Мних. - С.11-14 Кл.слова: СТРАХУВАННЯ ДЕПОЗИТІВ, СТРАХОВАНИЕ ДЕПОЗИТОВ Струк, О. М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України / О. М. Струк. - С.14-18 Длігач, А. О. Стратегіїї ринкового сегментування / А. О. Длігач. - С.18-23 Кл.слова: СТРАТЕГІЇ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГИИ РИНОЧНОГО СЕГМЕНТУВАНИЯ Вініченко, І. І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві / І. І. Вініченко. - С.23-26 Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРЦЕСИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ, ИНВЕСТИЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ В СЕЛЬСКОМ ХОЗЯЙСТВЕ Правик, Ю. М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень / Ю. М. Правик. - С.26-31 Соболь, В. А. Управління інвестиційними процесами / В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко. - С.31-34 Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ Щурик, М. В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону / М. В. Щурик. - С.34-38 Кл.слова: ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЗЕМЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ Бараник, З. П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні / З. П. Бараник, О. В. Войтко. - С.38-42 Клименко, О. В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення / О. В. Клименко. - С.42-46 Кл.слова: АГРОТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС, АГРОТЕХНИЧЕСКИЙ СЕРВИС Губарик, О. М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств / О. М. Губарик. - С.46-49 Кл.слова: ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА, ФЕРМЕРСКИЕ ХОЗЯЙСТВА Голян, В. А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування / В. А. Голян. - С.49-53 Малікова, І. Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці / І. Ю. Малікова. - С.53-56 Матвєєва, Н. М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві / Н. М. Матвєєва. - С.61-65 Кл.слова: ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, ЖИЛИЩНО- КОММУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70 Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи. - С.70-72 Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ Плющ, Р. М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування / Р. М. Плющ. - С.72-75 Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ Белов, А. В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи / А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько. - С.75-78 Козарь, Т. П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні / Т. П. Козарь. - С.78-80 Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ, РИНОК ПРАЦІ, РЫНОК ТРУДА, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА Нафієв, Р. Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста / Р. Е. Нафієв. - С.80-82 Кл.слова: ПРАЦЯ ЕКОНОМІСТА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА, РАБОТА ЭКОНОМИСТА НА СОВРЕМЕННОМ ПРЕДПРИЯТИИ Скульська, В. Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні / В. Є. Скульська. - С.82-84 Кл.слова: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРАБОТИЦА Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70 Кл.слова: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи. - С.70-72 Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8 Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21 Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст. Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64 Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жидков, А. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5 Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8 Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9 Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15 Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19 Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф. Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл. Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл. Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл. Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48 Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50 Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57 Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60 Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів [] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 45-48. - Л-ра: с. 48 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13 Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18 Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23 Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24 Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27 Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30 Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36 Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39 Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46 Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53 Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст. Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси [] / Ю. Робул> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Туризм--Туристичний ринок Одеса Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: etde/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Іващук, І. О. Вимоги СОТ до країн - членів СОТ та врахування національних інтересів / І. О. Іващук. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст. Гайдуцький, А. П. Гносеологія ідентифікації грошових переказів мігрантів як різновид капіталу / А. П. Гайдуцький. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Олексюк, О. І. Вплив глобалізації на результативність соціально - економічного розвитку України / О. І. Олексюк. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Мних, М. В. Розвиток теорії страхування у сучасних умовах / М. В. Мних. - С.20-21. - Л-ра в кінці ст. Гончарова, Н. П. Концептуальні положення щодо державного супроводження процесу формування промислової політики інноваційної орієнтації / Н. П. Гончарова. - С.22-25 Харчук, В. Ю. Сиситема стратегічного ризик - планування інноваційно - активних суб'єктів господарювання / В. Ю. Харчук. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст. Баженова, Ю. В. Моделювання впливу монетарних та фіскальних змінних на економіку України / Ю. В. Баженова. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст. Шумило, Ю. О. Аналіз виробничих витрат у системі бюджетів підприємств / Ю. О. Шумило. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ставнича, М. М. Використання бюджетних інструментів у світовій практиці регулювання регіонального розвитку / М. М. Ставнича. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст. Дмитренко, Г. А. Людиноцентрична освіта як імперитив підвищення якості життя населення України / Г. А. Дмитренко. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Докучаев, О. А. Шляхи підвищення ефективності використання потенціалу управлінського персоналу підприємтсав / О. А. Докучаев. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Яншина, А. М. Теоретичні засади функціонування вторинного ринку синдикованого фінансування / А. М. Яншина. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст. Клименко, Д. М. Банківський нагляд як забезпечення прозорості банківської системи / Д. М. Клименко. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст. Мохонько, Г. А. Оцінювання економічної стійкості підприємств видавничо - поліграфічної галузі : критерії та показники / Г. А. Мохонько. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст. Бачуріна, І. В. Методологія виділення кластерів у агропромисловому секторі України / І. В. Бачуріна. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Кудря, Я. В. Економічна сутність управління корпораціями в машинобудівній галузі економіки України / Я. В. Кудря. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст. Прокопчук, С. І. Економіко - статистичні моделі основних показників діяльності підприємств залізобетонних виробів України як основа для пронозування / С. І. Прокопчук. - С.63-65. - Л-ра в кінці ст. Уколов, О. Обгрунтування необхідності удосконалення звіту про "Фінансові результати" / О. Уколов. - С.66-67 Радиш, Я. Ф. Державницькі погляди патріарха Володимира (за матеріалами "Українського церковно - історичного журналу") / Я. Ф. Радиш, В. В. Ропар. - С.68-70. - Л-ра в кінці ст. Паращич, І. М. Права громадян і права пацієнтів та їх захист у системі охорони здоров'я України / І. М. Паращич. - С.71-72. - Л-ра в кінці ст. Долгий, М. Л. Системний підхід до державного управління у сфері захисту від надзвичайних ситуацій / М. Л. Долгий. - С.73-75. - Л-ра в кінці ст. Ріктор, Т. Л. Управлінська еліта як стратегічний ресурс побудови держави : проблеми та перспективи / Т. Л. Ріктор. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Франчук, І. А. Особливості механізму державного регулювання енергетики як природної монополії / І. А. Франчук. - С.79-81. - Л-ра в кінці ст. Самофалова, Т. О. Входження України в глобальний економічний простір : альтернативи довготерміновій стратегії не існує / Т. О. Самофалова. - С.82-84. - Л-ра в кінці ст. Стеценко, Є. В. Завдання органів державної влади у здійсненні транскордонного співробітництва територій / Є. В. Стеценко. - С.85-87. - Л-ра в кінці ст. Гребенюк, О. О. Економічна природа і критерії ідентифікації проблемних регіонів / О. О. Гребенюк. - С.88-90. - Л-ра в кінці ст. Орлова, Н. С. Державне регулювання зовнішніх механізмів корпоративного управління / Н. С. Орлова. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст. Шевська, О. І. Механізми фінансового оздоровлення житлово - комунального господарства України / О. І. Шевська. - С.94-97. - Л-ра в кінці ст. Кошева, А. М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні / А. М. Кошева. - С.98-102. - Л-ра в кінці ст. Меленюк, В. О. Вдосконалення механізмів державного регулювання соціального розвитку України / В. О. Меленюк. - С.103-106. - Л-ра в кінці ст. Мороз, В. М. Система трудового потенціалу України : теоретитчні основи формування дефініції / В. М. Мороз. - С.107-109. - Л-ра в кінці ст. Орлов, В. В. Співпраця органів державної влади у сфері державної молодіжної політики та молодіжних громадських організацій в Україні / В. В. Орлов. - С.110-113. - Л-ра в кінці ст. Соболь, В. А. Суспільні конфлікти у державному управлінні : аналітико - теоретичні основи / В. А. Соболь. - С.114-116. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Кошева, А. М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні [] / А. М. Кошева> // Економіка та держава. - 2009. - N 2. - С. 98-102. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Економіка житлово- комунального господарства Кл.слова (ненормовані): державна житлова політика -- соціальне житло -- комерційне житло Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
К66 Корж, Марина Володимирівна. Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б77 Бойко, Игорь Иванович. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Украинский гуманитарный институт Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч-96 Чухрай, Наталія. Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> Шифр: frvv/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Павліковський, А. М. Фінансово-економічна криза в Україні: причини, актуальні тенденції та перспективи подолання / А. М. Павліковський. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст. Погребняк, М. М. Застосування принципу планомірності при державному регулюванні перехідної економіки / М. М. Погребняк. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Мудрак, Р. П. Міжнародна методологія індикаторів продовольчої безпеки: відмінності у підходах та можливості застосування на національному рівні / Р. П. Мудрак. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Кудласевич, О. М. З історії становлення моделі соціальної відповідальності підприємництва у другій половині XIX - на початку XX століття / О. М. Кудласевич. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст. Вишнівська, Н. В. Трансферти в системі міжбюджетних відносин / Н. В. Вишнівська. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Деркач, М. І. Сучасна аксіоматика фіскальної децентралізації державного управління / М. І. Деркач. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Варламова, М. Л. Інвестиційно-інноваційна діяльність на підприємствах переробної галузі як фактор конкрентоспроможності регіону / М. Л. Варламова. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст. Квасова, О. П. Підвищення ефективності організаційно-економічного механізму діяльності фінансових посередників на ринку цінних паперів / О. П. Квасова. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст. Геєць, І. О. Сучасні проблеми та економічні аспекти розвитку світового ринку авіабудування / І. О. Геєць. - С.78-83. - Л-ра в кінці ст. Дронова, А. Ю. Основні аспекти державного регулювання цін на ринку нафтопродуктів України / А. Ю. Дронова. - С.83-89. - Л-ра в кінці ст. Булах, Т. М. Стратегічні напрями аграрної політики в контексті соціально-економічного розвитку села / Т. М. Булах. - С.89-93. - Л-ра в кінці ст. Резнік, Н. П. Принципи інвестиційного забезпечення в національному агропромисловому комплексі / Н. П. Резнік. - С.93-96. - Л-ра в кінці ст. Рудченко, О. Ю. Ефективність управління об'єктами державної власності в агропромисловій сфері / О. Ю. Рудченко [та ін.]. - С.96-101. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Омельянчик Н. І., Тютюн М. Ф., Нецора Т. Г., Мудрак Н. В. Шуст, О. А. До питання використання аутсорсингу в практичній діяльності аграрних підприємств / О. А. Шуст. - С.101-104. - Л-ра в кінці ст. Артімонова, І. В. Формування каналів розподілу сільськогосподарської продукції / І. В. Артімонова. - С.105-109. - Л-ра в кінці ст. Свиноус, І. В. Переваги і недоліки державної підтримки виробництва молока на великотоварних сільськогосподарських підприємствах / І. В. Свиноус. - С.109-115. - Л-ра в кінці ст. Гаврик, О. Ю. Основні напрями, критерії і покахники ефективності в яєчному виробництві / О. Ю. Гаврик. - С.115-119. - Л-ра в кінці ст. Білянський, О. М. Економічний аналіз Житлового кодексу України в історичному і міжнародному контексті / О. М. Білянський, В. П. Ніколаєв. - С.135-140. - Л-ра в кінці ст. Баланчук, Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку / Д. В. Баланчук. - С.141-144. - Л-ра в кінці ст. Старовойтенко, О. А. Пізнавальний туризм / О. А. Старовойтенко. - С.144-147. - Л-ра в кінці ст. Ус, Р. Л. Моделі холістичного аудиту інформаційних технологій / Р. Л. Ус. - С.147-153. - Л-ра в кінці ст. Пузирьова, П. В. Особливості функціонування виробничої стратегії промислових підприємств у сучасних умовах / П. В. Пузирьова. - С.154-156. - Л-ра в кінці ст. Гриценко, О. М. Проблемні питання обліку запасів у торговельно-виробничій діяльності підприємств ресторанного господарства / О. М. Гриценко. - С.162-165. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, В. В. Оцінка ефективності присутності іноземного капіталу і фінансова безпека банківської системи / В. В. Коваленко, Л. М. Єріс. - С.170-176. - Л-ра в кінці ст. Богомазова, В. М. Методи оцінки впливу зовнішніх припущень та внутрішніх передумов на розвиток економки / В. М. Богомазова, В. С. Гвоздь. - С.177-183. - Л-ра в кінці ст. Костенюк, І. В. Проблеми та перспективи залучення іноземного капіталу до інноваційного розвитку регіонів України / І. В. Костенюк, Я. В. Хоменко. - С.195-199. - Л-ра в кінці ст. Кремпова, Н. Л. Формування фінансової стратегії соціально-економічного розвитку регіонів / Н. Л. Кремпова. - С.200-204. - Л-ра в кінці ст. Чернюк, О. В. Виділення однорідних регіонів України за соціально-економічними характеристиками / О. В. Чернюк. - С.204-208. - Л-ра в кінці ст. Бондарук, Т. Г. Становлення інституту місцевих фінансів / Т. Г. Бондарук. - С.208-212. - Л-ра в кінці ст. Токар, В. В. Прожитковий мінімум: соціально-економічна сутність та українські реалії / В. В. Токар. - С.213-216. - Л-ра в кінці ст. Коваль, О. П. Механізми забезпечення гарантій збереження коштів пенсійних накопичень / О. П. Коваль. - С.217-222. - Л-ра в кінці ст. Палига, Є. М. Зовнішні загрози кадровій безпеці підприємств в Україні / Є. М. Палига, І. Я. Бурда. - С.222-226. - Л-ра в кінці ст. Кондирін, О. В. Доходи населення як основний показник рівня життя в Україні / О. В. Кондирін. - С.229-232. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П31 Петруня, Юрій Євгенович. Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Митрохіна, Юлія Павлівна Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Баланчук, Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку [] / Д. В. Баланчук> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 5. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Банки--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |