К73 Котлер, Филип. Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Бебік, В. М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інтернет Технології--інформаційно-комунікаційні Інтернет--PR-заходи Комунікації--політичні Інтернет-реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
А72 Антипов, К. В. Паблик рилейшнз [] : учебное пособие / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Изд. дом "Дашков и К", 2001. - 148 с. - Библиогр.: с. 144-145. - ISBN 5-8316-0076-9 : 5.90 грн
Рубрики: Психологія--Паблик рилейшнз--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): усна комунікація -- устная коммуникация -- реклама -- брендінг -- брэндинг -- синектика -- громадська думка -- общественное мнение -- информационные войны -- інформаційні війни -- PR -- пресс-релиз -- прес-реліз -- pablik relations -- пиар -- піар Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баженов, Ю.К. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 40 Джангіров, Д. Іміджмейкер із Москви [] / Д. Джангіров. - К. : Нора-Друк, 2006. - 272 с. - ISBN 966-8321-87-1 : 016.50 грн
Рубрики: Художня література--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): політтехнології -- политтехнологии -- піар -- пиар -- PR Анотація: Легкий стиль Дмитра Джангірова, присмачений гумором на манір І. Нечуя-Левицького, створив бувальщину про те, як живуть і виживають у світі, де все вирішують дві видимості: імідж та гроші. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВУ (1) Свободных экз. нет |
М 74 Мойсеєв, В. А. Паблік рілейшнз [] : навч. посібник / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219. - ISBN 978-966-8226-44-1 : 024.00 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи Паблик рілейшнз --Комунікації--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): журналістика -- журналистика -- політика -- политика -- публічний виступ -- публичное выступление -- реклама -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- прес-служба -- пресс-служба -- псевдотехнології -- псевдотехнологии -- громадські зв'язки -- общественные связи -- PR Анотація: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
С 32 Сергеева, Ю. С. Библиотечное дело и библиотековедение [] / Ю. С. Сергеева. - М. : Приор-издат, 2006. - 176 с. - (Конспект лекций. В помощь студенту). - Библиогр.: с. 165. - ISBN 5-9512-0661-8 : 020.60 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання Бібліотекознавство--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): библиотеки -- бібліотеки -- библиотечная профессия -- бібліотечна професія -- библиотечно-библиографическое обслуживание -- бібліотечно-бібліографічне обслуговування -- библиотечные фонды -- бібліотечні фонди -- каталогизация -- каталогізація -- справочно-библиографический аппарат -- довідково-бібліографічний апарат -- библиотечный менеджмент -- бібліотечний менеджмент -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- библиотечное планирование -- бібліотечне планування -- библиотечный персонал -- бібліотечний персонал -- библиотечная документация -- бібліотечна документація -- библиотечное нормирование -- бібліотечне нормування -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- библиотечно-информационные услуги -- бібліотечно-інформаційниі послуги -- межбиблиотечный абонемент -- міжбібліотечний абонемент -- библиотечные каталоги -- бібліотечні каталоги -- методическая работа -- методична робота -- аттестация кадров -- атестація кадрів -- связи с общественностью -- зв'язки з громадськістю -- библиотечная практика -- бібліотечна практика -- информационная культура -- інформаційна культура -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- библиотечные инновации -- бібліотечні інновації -- методический мониторинг -- методичний моніторинг -- библиотечные конференции -- бібліотечні конференції -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- пиар -- піар -- PR Анотація: [Конкретизированная и систематизированная иформация по библиотечному делу в соответствии с учебной программой]. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |
М27 Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13 Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18 Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23 Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24 Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27 Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30 Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36 Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39 Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46 Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53 Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст. Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: vnbu/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Гальчинський, А. Основи кейнсіанської моделі регулювання економічного циклу. Питання теорії / А. Гальчинський. - С.3-8 Папуша, А. Стабільність системи - надійна протидія фінансовій кризі / А. Папуша. - С.8-9 Литвицький, В. Дивергенція трендів / В. Литвицький. - С.10-18 Кравченко, І. Криза та регулювання фінансової системи : уроки і перспективи / І. Кравченко, Г. Багратян. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Щукін, Л. Інформаційні загрози для банківської системи : уроки українського антикризового PR / Л. Щукін. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст. Пацера, М. Світова фінансова криза та її наслідки для банківської системи України / М. Пацера. - С.28-33 МіщенкоВ. Ліквідність банківської системи України : сучасний стан, чинники та напрями підвищення ефективності регулювання / МіщенкоВ, А. Сомик. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст. Черкашина, К. Банківський холдинг : переваги та недоліки для банківського сектору України / К. Черкашина. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст. Аржевітін, С. Побудова системи нагляду за фінансовою сферою / С. Аржевітін. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Круглий, С. Проблеми реформування управління Міжнародним валютним фондом / С. Круглий, О. Єременко. - С.50-53 Дмитров, С. Моделювання оцінки ризиків використання послуг банків з метою легалізації кримінальних доходів або фінансування тероризму / С. Дмитров, О. МеренковаЛ. Левченко. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Заєць, О. Інноваційно - інвестиційний розвиток вітчизняних підприємств - шлях до подолання економічної кризи / О. Заєць. - С.60-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю [] / Є. Панкратьєва> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 37-39 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations--Ринкові комунікації--Брендові комунікації--Корпоративна комунікація Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ступницький, О. І. Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності [] / О. І. Ступницький> // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 9. - С. 77-85. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Економіка України Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: mvuk/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Павленко, А. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2009: експертна оцінка та аналіз УАМ / А. Павленко. - С.4-9 Чурилов, М. Підвищення досяжності у маркетингових і соціологічних дослідженнях / М. Чурилов. - С.18-20 Зозульов, О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / О. Зозульов. - С.21-23. - Л-ра в кінці ст. Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. Бєлявцев, М. Беспята. - С.24-26. - Л-ра в кінці ст. Данніков, О. Методологічні аспекти і рекомендації щодо надання страхових послуг на основі впровадження комплексної системи управління якістю / О. Данніков. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шаргородський, А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / А. Шаргородський. - С.32-33 Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR / О. Ткачук. - С.34-39. - Л-ра в кінці ст. Спываковська, Т. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Спываковська. - С.40-44. - Л-ра в кінці ст. Стадніченко, В. Оцінка рівня сервісу та лояльності комерційних посередників на ринку побутових котлів опалення / В. Стадніченко, А. Цибулько. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, О. Ринок матеріалів для внутрішнього облаштування та оздоблення приміщень. Методологія визначення товарних меж ринку / О. Гавриш, О. Старченко. - С.50-53 Бровченко, В. Технологічні інновації для роздрібних мереж / В. Бровченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. Слободян. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації Реклама Кл.слова (ненормовані): ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1) |
Р17 Разумовская, Анна Львовна. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> Шифр: vshk/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Скиба, М. Хмельницький національний університет на шляху до реалізації системи управління якістю підготовки фахівців / М. Скиба. - С.5-16. - Л-ра в кінці ст. Зима, О. Концепція та основні напрямки виховної роботи в Харківському національному економічному університеті / О. Зима. - С.17-25 Внукова, Н. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття / Н. Внукова. - С.26-36. - Л-ра в кінці ст. Раєвнєва, О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства / О. Раєвнєва. - С.37-49. - Л-ра в кінці ст. Іванов, Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному економічному університеті / Ю. Іванов. - С.50-62 Черемська, О. Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі / О. Черемська. - С.63-72. - Л-ра в кінці ст. Бочкарьова, Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі / Н. Бочкарьова. - С.73-77. - Л-ра в кінці ст. Шрайберг, Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається / Я. Шрайберг. - С.78-103. - Л-ра в кінці ст. Кузь, О. Освітній простір мультикультуралізму / О. Кузь. - С.104-108. - Л-ра в кінці ст. Кононов, О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій / О. Кононов. - С.109-118. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Кононов, О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій [] / О. Кононов> // Вища шк. = Higher School. - 2010. - N 12. - С. 109-118. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Конкурси--Вища освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П 50 Політична психологія [] : навч. посібник для студ. вищ навч. закл. / за ред. С. О. Матвєєва. - К. : ЦУЛ, 2003. - 216 с. - ISBN 966-8253-03-5 : 13.70 грн
Рубрики: Політична психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): політична психологія -- политическая психология -- історія становлення політичної психології -- история становления политической психологии -- методологічні засади -- методологические принципы -- політична свідомість -- политическое сознание -- несвідоме -- неосознанное -- політична соціалізація -- политическая социализация -- політична культура -- политическая культура -- політичний ідеал -- политический идеал -- політична поведінка -- политическое поведение -- політичний конфлікт -- политический конфликт -- особистість в політиці -- личность в политике -- групи в політиці -- группы в политике -- маси в політиці -- массы в политике -- політична реклама -- политическая реклама -- імеіджмейкінг -- имиджмейкинг -- паблік рілейшнз(PR) -- паблик рилейшнз (PR) Анотація: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні та методологічні положення політичної психології; аналізується процес залучення пересічного громадянина в політичні відносини; важливе значення приділено дослідженню емпіричних методів психології. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матвєєв, С. О. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 41 Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми [] / [ред.: Л. Кудіна, Л. Яцюк]. - К. : Молодіжна Альтернатива, 2010. - 76 с. - Л-ра в кінці ст. - 15.00 грн
Рубрики: Виборчі системи--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): виборчі кампанії -- избирательные кампании -- передвиборча агітація -- предвыборная агитация -- багатопартійність -- многопартийность -- політична реклама -- политическая реклама -- імідж лідера -- имидж лидера -- виборчі інтернет-технології -- избирательные интернет-технологии -- чорні PR-технології -- черные PR-технологии Анотація: [Особливості виборчого процесу в Україні, аналіз виборчих систем та технологій.] Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кудіна, Л. \ред.\; Яцюк, Л. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-56 Ольшанський, Дмитрий Вадимович. Политический PR [] / Д. В. Ольшанський ; [голов. ред. Е. Строганова]. - СПб. : Питер, 2003. - 544 с. : ил. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-318-00384-2 : 63.00 грн
Рубрики: Соціологічні дослідження--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): политический менеджмент -- політичний менеджмент -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- телевидение -- телебачення -- радио -- радіо Анотація: В книге представлены приемы политического консультирования, рекламы, имиджмейкинга и других PR-технологий, а также проанализированы механизмы новейшего психологического манипулирования. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Строганова, Е. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |