Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 512
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
659.1
A68


    Arens, William F..
    Contemporary Advertising [Текст] / William F. Arens. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [722] p. pag. var. : il. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Bibliogr.: p. R1-IN19. - ISBN 0-256-26253-5 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Сучасна реклама
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама
   
Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- інтернет -- интернет -- реклама
Анотація: [Advertising in the modern world today].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
070(075)
B22


    Baran, Stanley J..
    Introduction to Mass Communication [Текст] : media Literacy and Culture / Stanley J. Baran. - 2001 update. - Mountain View, Calif. [etc.] : Mayfield Publ. Co., 2001. - XXIII, 519 p. : ill. - App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ISBN 0-7674-1925-1 : 020.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 76.0
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання
   Поліграфічна продукція--Навчальні видання

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(73)
B36


    Bearden, William O..
    Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
УДК
ББК 65.9(7США)050.24я73
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
33(075)
B61


    Bingham, Frank G..
    Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн
Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
347.78
B97


    Burton, Philip Ward.
    Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 67.304.3 + 67.304.9
Рубрики: Авторське право
   Інформаційне право

   
Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
159.923
B99


    Byer, Curtis.
    Dimensions of Human Sexuality [Текст] / Curtis O. Byer, Louis W. Shainberg. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : WCB : McGraw-Hill, 1994. - XVI, 672 p. : ill. - Gloss.: p. 648-655. - Ind.: p. 667-672. - ISBN 0-697-42192-9 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.373
Рубрики: Сексологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сексуальність -- сексуальность -- сексуальна поведінка -- сексуальное поведение -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- любов -- любовь -- секс -- гормони -- гормоны -- СНІД -- СПИД -- венеричні захворювання -- венерические заболевания -- гендер -- сексуальна орієнтація -- сексуальная ориентация -- гомосексуалізм -- гомосексуализм -- контрацептиви -- контрацептивы -- проституція -- проституция -- порнографія -- порнография -- сексуальна реклама -- сексуальная реклама -- сексуальне насильство -- сексуальное насилие
Анотація: Dimensions of Human Sexuality is a basic text for college human sexuality courses that include both the behavioral and biological aspects of sexuality.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shainberg, Louis
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
339.138:659.15](075.8)
С46


    Chapman, Edward A..
    Exhibit marketing [Текст] : a success guide for managers / E. A. Chapman. - 2nd ed. - New York ; San Francisco ; Washington, D.C. : McGraw-Hill, Inc., 1995. - XVI, 407 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 391-401. - Ind.: p. 403-407. - ISBN 0-07-011232-0 : 25.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Виставки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
написання плану виставки -- виставки для досягнення цілей продажів -- нетрадиційне виставлення -- планування управління програмою -- створення виставкових цілей -- рентабельність інвестицій -- дизайн, структура та графіка виставки -- реклама -- роздрібна виставка для споживачів
Анотація: This text provides coverage of the exhibiting process, from planning through implementation to post-show follow-up. Emphasis is placed on using exhibiting as an effective sales and marketing event. This edition contains new chapters on international exhibiting and computer technology.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
330.33
F38


    Ferrell, O. C.
    Business [Текст] : a Changing World / O. C. Ferrell, Geoffrey Hirt. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XXX, 493 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - App.: p. 463-493. - Gloss.: p. G-G11. - Ind.: p. I-1-I-10. - Ex cont.: The American Financial System. - ISBN 0-07-246917-X : 095.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
планування -- планирование -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет -- економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- маркетинг -- менеджмент -- бухгалтерія -- бухгалтерия -- промоушн -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- банки
Анотація: [The world of business].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Hirt, Geoffrey
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

9.
94(73)
G78


    Grazia, Victoria de.
    Irresistible empire [Текст] : america's advance through twentieth-century Europe / Victoria de Grazia. - Cambridge, Mass. ; London : The Belknap press of Harvard univ. press, 2005. - 586 p. : phot. - Текст англ. - ISBN 978-0-674-02234-8 (pbk.) : 70.00 грн
Переклад назви: Чарівна імперія
УДК
ББК 63.3(7США)
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Історія--Європа, 20 ст.--Популярні видання
   США--Історія, 20 ст. -- Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
американська історія -- американская история -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- американські цінності -- американские ценности -- реклама -- супермаркети -- супермаккеты
Анотація: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
339.138
G82


    Gregory, James R..
    Marketing Corporate Image [Текст] : the Company As Your Number One Product / James R. Gregory, Jack G. Wiechmann. - 2nd ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XIII, 274 p. : ill. - Ind.: p. 271-274. - ISBN 0-8442-3307-2 : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   Корпорації--Імідж--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
імідж фірми -- имидж фирмы -- реклама -- економіка -- экономика -- кризисний менеджмент -- кризисный менеджмент
Анотація: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Wiechmann, Jack G.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

11.
65.050.214я73
I93


    Ivancevich, John M..
    Human Resource Management [Текст] / John M. Ivancevich. - 8th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXI, 622 p. : tab. - App.: p. 559-577. - Gloss.: p. 578-587. - Ind.: p. 588-622 . - ISBN 0-07-231268-8 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Персонал--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом -- управление персоналом -- економіка -- экономика -- реклама
Анотація: Today, every manager must be a human resource problem solver. The eighth edition continues to emphaisize why every manager must be able to deal with and solve HRM issues. With an emphasis on the application of HRM approaches in real orgnizational settings and situaions, this revision focuses on the most relevant and up-to-date thinking and practice in human resource management.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

12.
658.8(075.8)
J65


    Johansson, Johny K..
    Global marketing [Текст] : foreign entry, local marketing, and global management / Johny K. Johansson. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2006. - XVI, 647 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin series in marketing). - Ind.: p. 633-647. - ISBN 0-07-296180-5 (alk. paper) : 110.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- економіка -- экономика -- менеджмент -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна торгівля -- єлектронная торговля -- торгові представники -- торговые представители -- мережевий маркетинг -- сетевой маркетинг
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

13.
811.111(075)
K69


    Knight, Gareth
    Business Goals 3 [Текст] / Gareth Knight, Mark O'Neil, Bernie Hayden. - Cambridge, UK : Cambridge Univ. Press, 2005. - 128 p. - (Professional English). - Acknow.: p. 128. - ISBN 0-521-60362-5 : 228.10 грн
УДК
ББК 81.432.1-923
Рубрики: Англійська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- ПРЕЗЕНТАЦІЇ -- ПРЕЗЕНТАЦИИ -- ВПРАВИ -- УПРАЖНЕНИЯ -- ДІАЛОГИ -- ДИАЛОГИ

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
O'Neil, Mark; Hayden, Bernie
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

14.
070(03)
L66


    Levin, Mark.
    EXp3 - Journalism [Текст] : a Handbook for Journalists / Mark Levin. - Lincolnwood, Ill. : National Textbook Co., 1999. - XVI, 288 p. : ill. - (EXp3). - Gloss.: p. 265-276. - Ind.: p. 277-288. - ISBN 0-8442-2392-1 (SB handbook) : 025.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 76.120.8
Рубрики: Журналістика--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
журналистика -- журналісти -- журналисты -- інтерв'ю -- интервью -- реклама -- газети -- газеты
Анотація: This book concentrates on newspaper journalism, but the concepts and skills are applicable to all areas of journalism.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

15.
33(73)(075)
М28


    Mansfield, Edwin.
    Economics USA [Текст] / Edwin Mansfield, Nariman Behravesh. - 5th ed. - New York ; London : W. W. Norton and Co., 1998. - XXI, 664 p. : ill. - Ind.: p. 643-664. - ISBN 0-393-97159-7 (pbk.) : 016.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Економіка США
УДК
ББК 65.9(7США)я73
Рубрики: Економічна теорія--США--Навчальні видання
   Економіка --США, 1945---Навчальні видання

   США--Економіка, 1945- -- Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
глобальне потепління -- глобальное потепление -- економіка -- экономика -- інфляція -- инфляция -- безробіття -- безработица -- бюджет -- гроші -- деньги -- банки -- торгівля -- торговля -- економічні учення -- экономические учения -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- реклама -- захист довкілля -- защита окружающей среды -- екологія -- экология
Анотація: The complex and dynamic American economy.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Behravesh, Nariman
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

16.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

17.
339.138(075)
М12


    McCarthy, Edmund Jerome.
    Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании
Анотація: [The fundamentals of marketing].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

18.
330.101.542(075.8)
M12


    McConnell, Campbell R..
    Microeconomics [Текст] : principles, problems, and policies / Campbell R. McConnell, Stanley L. Brue. - 16th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2005. - [551] p. pag. war + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Gloss.: p. G-1-G-21. - Ind.: p. I-1-I-19. - ISBN 0-07-287561-5 : 90.00 грн
Переклад назви: Мікроекономіка : принципи, проблеми та політика
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
экономика США -- экономика США -- американська економіка -- американская экономика -- ринок (екон.) -- рынок (экон.) -- капітал -- капитал -- монополія -- монополия -- попит і пропозиція -- спрос и предложение -- ринок ресурсів -- рынок ресурсов -- олігополія -- олигополия -- реклама -- оподаткування -- налогообложение -- податки -- налоги -- економіка сільського господарства -- экономика сельского хозяйства -- економіка охорони здоров'я -- экономика здравоохранения -- міжнародна торгівля -- международная торговля
Анотація: Microeconomics is the nation's best-selling textbook.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Brue, Stanley L.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

19.
005:330.33(075)
М49


    Megginson, William L..
    Small Business Management [Текст] : an Entrepreneur's Guidebook / William L. Megginson, Mary Jane Byrd, Leon C. Megginson. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XVIII, 510 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Gloss.: p. 477-485. - Ind.: p. 503-510. - ISBN 0-07-303564-5 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Менеджмент малого бізнесу
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Малий бізнес--Менеджмент--Навчальні видання
   Малий бізнес--Ком'ютерні технології--Використання--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- фінансове планування -- финансовое планирование -- реклама -- промоушн -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- ризики -- риски
Анотація: The book takes a practical, down-to-earth approach to conceiving, planning, organizing, and managing a small business.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Byrd, Mary Jane; Megginson, leon C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

20.
330.33(075)
N63


    Nickels, William G..
    Understanding Business [Текст] / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [814] p. pag. var. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Bibliogr.: p. C1-I15. - ISBN 0-256-21980-X : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- облік -- учет -- лідерство -- лидерство -- менеджмент -- маркетинг -- прийняття рішень -- принятие решений -- фінанси -- финансы -- промоушн -- інформаційні технології -- информационные технологии -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет
Анотація: The introduction to business market.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
McHugh, James M.; McHugh, Susan M.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)