Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


    Тлуста, Г. Ю.
    Формування комплексу маркетингу страхової компанії [] / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар // Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Страхування--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гефтар, М. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.


    Романенко, Є. О.
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 6. - С. 102-109. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Державне управління--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий механізм -- маркетинговый механизм -- система державного управління -- система государственного управления -- потреби громадян -- потребности граждан

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чаплай, І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Мудрак, Р. П.
    Маркетинговий аналіз національного ринку молока та молочної продукції [] / Р. П. Мудрак, Ю. А. Цимбалюк, І. І. Корман // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 8. - С. 69-84. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Молочні продукти--Ринок--Україна

Кл.слова (ненормовані):
молокосировина -- молокосырье -- молочна продукція -- молочная продукция -- якість і безпечність продукції -- качество и безопасность продукции -- еластичність попиту -- эластичность спроса -- картельні змови -- картельные сговоры -- цінова конкуренція -- ценовая конкуренция

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Цимбалюк, Ю. А.; Корман, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Карбовська, Л. О.
    Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [] / Л. О. Карбовська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Ринок--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Могилевская, О. Ю.
    Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития [] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Підприємства--Управління--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

6.


    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


    Череп, О. Г.
    Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 96-97. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мєрєнкова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Пархаєва, Н. В.
    Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи [] / Н. В. Пархаєва // Економіка України. - 2016. - N 4. - С. 122-133. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: Торгівля--Україна
   Маркетинг--Україна

   Логістика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- маркетинг -- логістика -- логистика -- товаропровідна система -- товаропроводящая система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
658.8(477)(043.3)
Л84


    Лукан, Олександра Михайлівна.
    Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати
Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.


    Гвоздецька, Ірина.
    Тенденції зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств: маркетинговий аспект [] / І. Гвоздецька // Економіст. - 2017. - N 9. - С. 31-37. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.


    Лагута, К. О.
    Дослідження переваг Ianding page в сучасному digital маркетингу [] / К. О. Лагута, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 10. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Малий бізнес--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чубукова, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Буднікевич, І. М.
    Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
   Інвестиційна політика--Україна

   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гавриш, І. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Вирко, А.
    Все, что нас не убивает, делает сильнее [] / А. Вирко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 1. - С. 16-17
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Фінансові кризи--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

14.


    Юрчак, А.
    Управление потребительским опытом - делаем первые шаги! [] / А. Юрчак // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 20-23
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Споживачі--Досвід--Управління--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Співаковська, Т. В.
    Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України [] / Т. В. Співаковська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 3. - С. 176-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.


    Сєріков, А. В.
    Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю [] / А. В. Сєріков, О. О. Зубова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 5. - С. 276-283. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зубова, О.О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

18.


    Куденко, Н.
    Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні [] / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 12. - С. 87-92 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Вища економічна освіта


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Герасимчук, В.; Федорченко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.


    Предборський, В. А.
    Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України) [] / В. А. Предборський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 71-74. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

20.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)