P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Z48 Zeithaml, Valarie A.. Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Bitner, Mary Jo Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S63 Slavin, Stephen L.. Microeconomics [Текст] / Stephen L. Slavin. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XV, 542 p. - Gloss.: p. 523-531. - Ind.: p. 533-542. - ISBN 0-07-237410-1 (pbk.) : 023.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання Економічна історія--США, 19-21 ст. Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- монополії -- монополии -- профспілки -- профсоюзы -- міжнародна торгівля -- международная торговля -- міжнародні фінанси -- международные финансы Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Д 84 Дурович, Александр Петрович. Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
Рубрики: Готелі--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ф 39 Фельсер, Георг. Психология потребителей и реклама [] = Werbe- und Konsumentenpsychologie / Георг Фельсер ; [пер. с нем. О. А. Шипиловой ; науч. ред. П. К. Власов, А. А. Киселева]. - Х. : Гуманитарный центр, 2009. - 702, [2] с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 682-702. - ISBN 978-966-8324-52-9 : 133.00 грн
Рубрики: Психологія соціальна--Реклама--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): реклама и покупка -- реклама і покупка -- активизация поведения человека -- активізація поведінки людини -- принятие решения о покупке -- прийняття рішення про покупку -- психология потребительского решения -- психологія споживацького рішення -- восприятие и внимание -- сприйняття і увага -- обучение -- навчання -- память -- пам'ять -- эффекты контекста -- ефекти контексту -- создание ассоциаций -- створенняасоціацій -- автоматические процессы обработки информации -- автоматичні процеси обробки інформації -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- психологическая согласованность -- психологічна узгодженність -- теория реактивного сопротивления -- теорія реактивного опору -- установки и их изменение -- установки і їх зміни -- дифференциальная психология потребителей -- диференційна психологія споживача -- дизайн рекламы -- дизайн реклами -- дизайн продуктов -- дизайн продуктів -- измерение влияния рекламы -- виміри впливу реклами -- методы исследования рынка -- методи дослідження ринка -- результаты исследования рынка -- результати дослідження ринка Анотація: Автор связывает специальные знания по психологии, а именно психологии восприятия, познания, личности и социальной психологии с практическими знаниями в области рекламы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шипилова, О. А. \пер.\; Власов, П. К. \ред.\; Киселева, А. А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л61 Ліпич, Любов Григорівна. Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств [] : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 177-190. - ISBN 978-966-600-422-5 : 53.00 грн
Рубрики: Продукція--Підприємства--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): прогнозування виробництва -- прогнозирование производства -- формування потреб -- формирование потребности -- формування попиту -- формирование спроса -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- ринковий попит -- рыночный спрос -- прогнозування процесу споживання -- прогнозирование процесса потребления -- діагностика виробництва -- диагностика производства -- тенденції споживання -- тенденции потребления -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- продукти дитячого харчування -- продукты детского питания -- доходи домогосподарств -- доходы домохозяйств Анотація: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Загоруйко, Віктор Леонтійович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
З98 Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
К21 Кардош, Леа. Этика в торговле [] = Erkolcs es kereskedelem / Леа Кардош; [науч. ред., предисл. Н. В. Кучевской; пер. с венгр.: И. К. Полякова, В. Д. Калашников] . - Москва : Экономика, 1985. - 176 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 0.60 грн
Рубрики: Торгівля--Етика--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): поведение -- поведінка -- поведение потребителей -- поведінка відвідувачів -- моральные нормы -- моральні норми Анотація: В работе рассмотрена нравственная сторона деятельности торговых предприятий, принципы поведения торговых работников и потребителей. Формулируются основы торговой этики и морали. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кучевская, И. В. \авт. предисл., ред.\; Полякова , И. К. \пер.\; Калашников, В. Д. \пер.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (3) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (3) |
O-58 Onkvisit, Sak. Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб Переклад назви: Поведінка споживача Примітки про особливості: Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Shaw, John J. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
G78 Grazia, Victoria de. Irresistible empire [Текст] : america's advance through twentieth-century Europe / Victoria de Grazia. - Cambridge, Mass. ; London : The Belknap press of Harvard univ. press, 2005. - 586 p. : phot. - Текст англ. - ISBN 978-0-674-02234-8 (pbk.) : 70.00 грн Переклад назви: Чарівна імперія
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Історія--Європа, 20 ст.--Популярні видання США--Історія, 20 ст. -- Популярні видання Кл.слова (ненормовані): американська історія -- американская история -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- американські цінності -- американские ценности -- реклама -- супермаркети -- супермаккеты Анотація: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
О-75 Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) [] : навч. посібник / І. О. Гродзинська [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. екон. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 263. [1] с. : рис., табл. - Термін. слов.: с. 245-251. - Л-ра: с. 252-258. - Дод.: с. 259-263. - ISBN 978-617-673-257-0 : 116.80 грн
Рубрики: Рекреаційні ресурси--Екологічний туризм--Послуги--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекреаційна діяльність -- рекреационная деятельность -- територіальна рекреаційна система -- территориально-рекреационная система -- природно-ресурсна складова -- природно-ресурсная составляющая -- кліматичні ресурси -- климатические ресурсы -- водні ресурси -- водные ресурсы -- бальнеологічні ресурси -- бальнеологические ресурсы -- біотичні ресурси -- биотические ресурсы -- проблеми розвитку рекреації -- проблемы развития рекреации -- проблеми розвитку туризму -- проблемы развития туризма -- оцінка природно--рекреаційних ресурсів -- оценка природно-рекреационных ресурсов -- рекреаційно-оздоровча діяльність -- рекреационно-оздоровительная деятельность -- "зелена" економіка -- "зеленая" экономика -- біологічне різноманіття -- биологическое разнообразие -- ландшафтне різноманіття -- ландшафтное разнообразие -- рекреаційні послуги -- рекреационные услуги -- поведінка споживача -- поведение потребителей Анотація: Рекреалогія ефективного функціонування підприємств, сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми "зеленої" економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гродзинська, І. О.; Нездоймінов, С. Г.; Гусєва, О. В.; Замкова, А. В.; Міністерство освіти і науки України; Одеський національний економічний університет Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |