Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: vshk/2008/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - К. : Знання України, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2008р. N 4
Зміст:
Антонюк, Н. Болонська система: іноземні мови та переклад / Н. Антонюк. - С.12-17
Лобін, О. Важнлі макроекономічної політики для регулювання економічного зростання та інфляції / О. Лобін. - С.18-30
Бугук, О. Політекономічне визначення сутності та структури регулюючої діяльності / О. Бугук. - С.31-41
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.42-50
Фетісов, В. Використання офісного пакета OPENOFFICE для фінансових розрахунків / В. Фетісов. - С.51-61
Курилюк, В. Методологічні проблеми міжнародного та міжкультурного менеджменту як галузей знань / В. Курилюк. - С.62-74
Нестреляй, А. Науково-педагогічна спадщина Сильвестра Гогоцького (1837-1886 рр.) / А. Нестреляй. - С.75-85
Хоронжий, А. Актуальні методологічні підходи до науки про науку / А. Хоронжий. - С.86-90
Актуальні методологічні підходи до науки про науку. - С.86-90
Вища освіта України - європейський вимір: стан, проблеми, перспективи. - С.91-110
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [Текст] / О. Зозульов // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2008. - №4. - С. 42-50
Рубрики: торгова марка
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.
Шифр: apek/2008/8
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2008р. N 8
Зміст:
Мозенков, О. В. Социологическая оценка влияния экономической науки на процессы управления развитием экономических систем / О. В. Мозенков, В. А. Мищенко. - С.3-10
Толстов, Р. Д. Економічна реформа середині 60-х років ХХ ст. та подальші спроби удосконалення радянського господарського механізму (1965-1985 р.р.) / Р. Д. Толстов. - С.11-22
Александрова, М. О. Глобальні наслідки іпотечної кризи США / М. О. Александрова. - С.23-29
Заблоцька, Р. О. Детермінанти інституалізації ринку послуг в Україні в контексті набуття членства в СОТ / Р. О. Заблоцька. - С.30-37
Назарчук, В. Л. Зарубіжний досвід ціноутворення на природний газ / В. Л. Назарчук. - С.38-48
Стеценко, Ж. В. Аспекти зовнішньоекономічної політики України / Ж. В. Стеценко. - С.49-54
Баліцька, В. В. Капіталоутворення в Україні як предмет системного аналізу та ухвалення стратегічних рішень / В. В. Баліцька. - С.55-65
Жук, М. В. Інфраструктурне забезпечення інноваційного процесу в Україні / М. В. Жук, О. М. Бородіна. - С.66-70
Полонський, В. Г. Підтримка вітчизняних виробників при членстві України в СОТ / В. Г. Полонський. - С.71-75
Тимошик, Н. С. Розробка індикативної ціни на автомобілі / Н. С. Тимошик. - С.76-82
Арєф'єва, О. В. Економічна стійкість підприємства : сутність, складові та заходи з її забезпечення / О. В. Арєф'єва, Д. М. Городинська. - С.83-90
Гривківська, О. В. Особливості управління фінансовою діяльністю підприємств машинобудування / О. В. Гривківська, О. В. Прокопець. - С.91-98
Гриценко, Л. Л. Фінансовий механізм функціонування суб'єктів господарювання в умовах комерційного розрахунку / Л. Л. Гриценко, І. М. Боярко. - С.97-103
Лавров, Р. В. Рентабельність виробництва картоплі у великотоварних сільськогосподарських підприємствах / Р. В. Лавров. - С.104-111
Лігоненко, Л. О. Економічне управління підприємством : предметна царина та суб'єкти здійснення / Л. О. Лігоненко ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова ; Л. С. Селіверстова
Селіверстова, Л. С. Методика оцінювання конкурентоспроможності продукції підприємств легкої промисловості / Л. С. Селіверстова ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко ; Є. М. Стрельчук, Т. Л. Коваленко. - С.120-123
Стрельчук, Є. М. Мотиваційний моніторинг та оцінка ефективності системи мотивації / Є. М. Стрельчук ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян ; С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян. - С.124-129
Хамініч, С. Ю. Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств / С. Ю. Хамініч ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров ; О. О. Шапуров. - С.130-137
Шапуров, О. О. Сутність, роль і об'єктивна необхідність удосконалення управління підприємствами / О. О. Шапурова. - С.138-146
Шапурова, О. О. Політика антикризового управління при загрозі банкрутства / О. О. Шапурова ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест ; В. В. Шелест. - С.147-154
Шелест, В. В. Особливості створення та діяльності довірчих товариств в Україні / В. В. Шелест ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко ; В. А. Зеленко. - С.155-158
Зеленко, В. А. Сучасні пенсійні системи країн пострадянського простору і досвід України / В. А. Зеленко ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць ; В. С. Андрієць. - С.159-166
Андрієць, В. С. Дослідження основних сутнісних характеристик "грошових потоків підприємства" / В. С. Андрієць ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська ; І. В. Барановська. - С.167-171
Барановська, І. В. Сучасна податкова система України з точки зору підприємця / І. В. Барановська ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова ; І. І. Д'яконова. - С.172-182
Д'яконова, І. І. До питання визначення понять "банківське регулювання" та "банківський нагляд" / І. І. Д'яконова ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.] ; А. В. Ігнатенко [и др.]. - С.183-193
Ігнатенко, А. В. Залучення фінансування в проекті девелопменту нерухомості / А. В. Ігнатенко [и др.] ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна ; О. І. Задорожна. - С.194-206
Інші автори: Ігнатенко Р.А., Кабанов В.Г., Харченко О.І.
Задорожна, О. І. Організація обліку на підприємствах лісової галузі : сучасний стан і шляхи вдосконалення / О. І. Задорожна ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун ; С. Ф. Федун. - С.207-213
Федун, С. Ф. Управлінський облік в ситемі управління витратами молокопереробних підприємств / С. Ф. Федун ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов ; Е. М. Постолов. - С.214-219
Постолов, Е. М. Статистические взаимосвязи показателей основной и инвестиционно- инновационной деятельности металлургических предприятий Украины / Е. М. Постолов ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев ; М. І. Румянцев. - С.220-229
Румянцев, М. І. Імітаційне моделювання діяльності фінансово- кредитної установи засобами системної динаміки / М. І. Румянцев ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников ; Ю. В. Шерстенников. - С.230-239
Шерстенников, Ю. В. Економічна динаміка малого підприємства в моделі скінченних різниць / Ю. В. Шерстенников ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер ; Г. Крамер. - С.240-245
Крамер, Г. Напрямки та перспективи розвитку Польщі / Г. Крамер. - С.246-249
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Хамініч, С. Ю.
    Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємств [] / С. Ю. Хамініч, С. Я. Касян // Актуальні проблеми економіки : Наук. економ. журн. - 2008. - N 8. - С. 130-137
Рубрики: Економіка підприємств
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Касян, С.Я.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами
Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Каніщенко, О.
    Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Журило, В.; Доця, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: vnad/2010/2
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2010р. N 2
Зміст:
Карлова, В. Особливості та суперечності розвитку національної самосвідомості сучасного українського суспільства / В. Карлова. - С.5-14. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: НАЦІЯ, НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ, ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ, НАЦІОНАЛЬНА ЕЛІТА, НАЦІОНАЛЬНА КОНСАЛІДАЦІЯ, НАЦІОНАЛЬНА МОВА, ІСТОРИЧНА ПАМ'ЯТЬ.
Кравченко, С. Теоретичне розуміння реформ як форми суспільних змін / С. Кравченко. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СУСПІЛЬНІ РЕФОРМИ, СУСПІЛЬНИЙ РОЗВИТОК, СУСПІЛЬНА ЕВОЛЮЦІЯ, СУСПІЛЬНІ ЗМІНИ.
Оржель, О. Європеїзація систем публічного адміністрування країн Центральної та Східної Європи у контексті підготовки до членства в ЄС / О. Оржель. - С.22-30. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ЄВРОПЕЇЗАЦІЯ, ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, НАРОЩУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ СПРОМОЖНОСТІ, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРОСТІР.
Пухкал, О. Реформування державного управління : пошук нових концепцій / О. Пухкал. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МОДЕРНІЗАЦІЯ, ТРАНСФОРМАЦІЯ, ПОЛІТИЧНА СИСТЕМА, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, СУСПІЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ, МЕРЕЖА, ПОЛІТИКА.
Соловйов, В. Особливості реформування державного управління Великобританії / В. Соловйов. - С.38-46. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: НОВИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, РЕФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ.
Буханевич, А. Публічна адміністрація як інститут оптимізації публічного контролю в гроадянському суспільстві / А. Буханевич. - С.46-56. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПУБЛІЧНА ВЛАДА, ПУБЛІЧНА АДМІНІСТРАЦІЯ, ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО, ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ.
Пархоменко-Куцевіл, О. Теоретико-методологічні засади організації роботи з кадровим резервом державної служби : зарубіжний та український досвід / О. Пархоменко-Куцевіл. - С.72-80. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: КАДРОВИЙ РЕЗЕРВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ, ЕТАПИ СИСТЕМИ РОБОТИ З КАДРОВИМ РЕЗЕРВОМ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ.
Рачинський, А. Оптимізація функціонування систем управління персоналом органів державної влади / А. Рачинський. - С.80-89. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ, УПРАВЛІНСЬКА КОМАНДА, ЗАВДАННЯ, КЕРІВНИК ОРГАНУ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ.
Горецька, Т. Компетенційний підхід на державній службі / Т. Горецька. - С.89-97. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, ЗНАННЯ, КОМПЕТЕНЦІЙНА РАМКА, КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СТАНДАРТ.
Радченко, О. Медіа-конвергенція як релевантний фактор зміни системи державного регулювання в галузі телебачення, радіомовлення і телекомунікацій / О. Радченко. - С.98-105. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МЕДІА-КОНВЕРГЕНЦІЯ, ДЕРЖАВНА ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
Шереметьєва, Л. Програми технічної допомоги як шлях запровадження управлінських стандартів Європейського Союзу в Україні / Л. Шереметьєва. - С.112-119. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ЄВРОПЕЙСЬКЕ ВРЯДУВАННЯ, ПРОГРАМИ ТЕХНІЧНОЇ ДОПОМОГИ, ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ.
Балдич, Н. Державний реєстр фінансових установ та регулювання інформаційної асиметрії фінансових ринків / Н. Балдич. - С.120-126. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ, ФІНАНСОВІ РИНКИ.
Дмитренко, Г. Оцінювання ризиків у системі державного внутрішнього фінансового контролю / Г. Дмитренко. - С.127-135. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДЕРЖАВНИЙ ВНУТРІШНІЙ ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ, ДЕРЖАВНИЙ ФІНАНСОВИЙ АУДИТ, ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ, УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ.
Сафронова, О. Розвиток організаційно-правових механізмів державної протидії корпоративному рейдерству в Україні / О. Сафронова. - С.135-142. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ СЕКТОР ЕКОНОМІКИ, КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, РЕЙДЕРИ.
Бабінова, О. Територіальні громади як основа територіального розвитку : окремі аспекти досвіду Франції / О. Бабінова. - С.143-151. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: РЕГІОНАЛЬНИЙ ТА МІСЦЕВИЙ РОЗВИТОК, ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ, ТЕРИТОРІАЛЬНІ УТВОРЕННЯ, ФУНКЦІЇ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ.
Борщ, Г. Аналіз діяльності органу місцевого самоврядування : інтегрований підхід / Г. Борщ. - С.151-156. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД, СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД, ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД, ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД.
Колтун, В. Теоретико-методологічні підходи до розвитку територіальних громад / В. Колтун. - С.162-169. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ДІЄВІ ТА САМОДОСТАТНІ ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ, СИСТЕМНИЙ ПІДХІД, ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ, ГРОМАДСЬКІ РАДИ.
Малиновський, В. Субрегіональний рівень України : підходи до реформування / В. Малиновський. - С.169-178. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: РАЙОН, ПОВІТ, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНА ОДИНИЦЯ, СУБРЕГІОНАЛЬНИЙ РІВЕНЬ.
Гонюкова, Л. Методологія дослідження політичних партій у державно-управлінській науці / Л. Гонюкова. - С.179-184. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПАРТОЛОГІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ВЛАДА, ПОЛІТИЧНА ПАРТІЯ.
П'ятіна, О. Політична культура як складова іміджу органів державної влади / О. П'ятіна. - С.184-191. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ВЛАДА, ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ІМІДЖ, КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ, ПОЛІТИЧНА КУЛЬТУРА, ПОЗИЦІОНУВАННЯ.
Кабаченко, Н. Проблеми державного управління у сфері соціального захисту бездомних / Н. Кабаченко. - С.192-198. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ, БЕЗДОМНІСТЬ, ЗАКЛАДИ ДЛЯ БЕЗДОМНИХ
Омельчук, В. Державна мовна політика як чинник єдності гуманітарного простору : зарубіжний досвід / В. Омельчук. - С.215-223. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ЄДИНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ПРОСТІР, ІНТЕГРАЦІЯ, ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА, СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ, ОСВІТА, МОВНА ПОЛІТИКА.
Петроє, О. Еволюція структури та механізми інституціоналізації національної моделі соціального діалогу в Республіці Польща / О. Петроє. - С.223-231. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ДІАЛОГ, МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ В ПОЛЬЩІ, ТРИСТОРОННЯ КОМІСІЯ ІЗ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПИТАНЬ, ВОЄВОДСЬКА КОМІСІЯ СОЦІАЛЬНОГО ДІАЛОГУ (ВКСД).
Толуб'як, В. Пенсійна реформа в контексті економічного розвитку / В. Толуб'як. - С.232-239. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ПЕНСІЙНА СИСТЕМА, ПЕНСІЙНА РЕФОРМА, НАКОПИЧУВАЛЬНА СИСТЕМА, ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА, ЕКОНОМІЧНЕ ЗРОСТАННЯ, ІНВЕСТИЦІЙНІ РЕСУРСИ.
Максимчук, Н. Моніторинг у системі державного управління вищою освітою в Україні : структурно-функціональний аналіз / Н. Максимчук. - С.245-253. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: МОНІТОРИНГ ВИЩОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ, ПРИНЦИПИ, РІВНІ, ЕТАПИ.
Кравчук, І. Основні засади оцінювання діяльності Європейської комісії / І. Кравчук. - С.267-274. - Л-ра в кінці ст.
Кл.слова: ОЦІНЮВАННЯ, ПОЕРЕДНЄ ОЦІНЮВАННЯ, КІНЦЕВЕ ОЦІНЮВАННЯ, ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ, ПРОМІЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ, ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ, ОЦІНКА ВПЛИВУ.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    П'ятіна, О.
    Політична культура як складова іміджу органів державної влади [] / О. П'ятіна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - N 2. - С. 184-191. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політична культура--Органи державної влади--Україна
Кл.слова (ненормовані):
влада, органи державної влади, державне управління, імідж, корпоративний імідж, політична культура, позиціонування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
659.1
Д15


    Дал, Гэри.
    Реклама для "чайников" [] = Advertising FOR DUMMIES : руководство / Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2-е изд. - М. : ООО "И. Д. Вильямс", 2009. - 192 с. : ил. - Предм. указ.: с. 189-192. - ISBN 978-5-8459-1419-4 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама торговых марок -- розничная реклама -- рекламная компания -- Web-сайты -- творческая стратегия -- творча стратегія -- позиционирование сообщений -- позиціонування повідомлень -- действенность рекламы -- достовірність реклами -- реклама в печати -- реклама в пресі -- радиореклама -- телереклама -- внешняя реклама -- наружна реклама -- реклама в Интернете -- реклама в Інтернеті -- рекламное агенство
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ворокин, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

12.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
316.6:303(075.8)
М 54


   
    Методы практической социальной психологии. Диагностика. Консультирование. Тренинг [] : учеб. пособие / [Ю. М. Жуков и др.] ; под. ред. Ю. М. Жукова. - М. : Аспект Пресс, 2004. - 255, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-7567-0313-6 : 48.00 грн
УДК
ББК 88.492я73
Рубрики: Соціальна психологія--Методи--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
матрица позиционирования -- матриця позиціонування -- ситуационно-поведенческие тесты -- ситуаційно-поведінкові тести -- организационная диагностика -- організаційна діагностика -- фокус-групповое исследование -- фокус-групове дослідження -- групповой тренинг -- груповий тренінг -- психологическое консультирование -- психологічне консультування -- организационное консультирование -- організаційне консультування -- коучинг -- технологии командообразования -- технології командоутворення
Анотація: Социально-психологические методы, предназначенные для оптимизации деятельности социальных групп и организаций.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Жуков, Ю. М.; Ерофеев, А. К.; Липатов, С. А.; Мельникова, О. Т.; Жуков, Ю. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
621.865.8
П 79


   
    Проектирование и разработка промышленных роботов [] / С. С. Аншин [и др.] ; под общ. ред. П. Н. Белянина, Я. А. Шифрина, Е. П. Попова. - М. : Машиностроение, 1989. - 272 с. : рис., табл. - (Автоматические манипуляторы и робототехнические системы). - Прил.: с. 250-259. - Лит.: с. 260-263. - Предм. указ.: с. 264-268. - ISBN 5-217-00464-9 : 1.20 р.
УДК
ББК 32.816-02
Рубрики: Робототехніка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
сварочные роботы -- зварювальні роботи -- программное управление -- програмне керування -- гидравлические приводы -- гідравлічні приводи -- пневмоприводы -- пневмоприводи -- контрольные испытания -- контрольні випробування -- ресурсные испытания -- ресурсні випробування -- техническое диагностирование -- технічне діагностування -- электрогидравлические усилители -- електрогідравлічні підсилювачі -- система автоматизации проектирования -- система автоматизації проектування -- погрешность позиционирования -- похибка позиціонування
Анотація: Проектирование и разработка серийно выпускаемых в СССР промышленных роботов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Аншин, С. С.; Бабич, А. В.; Баранов, А. Г.; Белянин, П. Н.; Шифрин, Я. А. \ред.\; Попов, Е. П. \ред.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

18.
Шифр: apek/2012/2
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2012р. N 2
Зміст:
Горячева, К. С. Корпоративная устойчивость и организационная культура / К. С. Горячева. - С.9-20. - Л-ра в кінці ст.
Марцин, В. С. Складові фінансового мислення і особливості пріоритетів при плануванні й управлінні економікою / В. С. Марцин. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст.
Юхименко, П. І. Цитович Микола Мартиніанович - фундатор теорії підприємницького прибутку / П. І. Юхименко, С. В. Бойко. - С.31-40. - Л-ра в кінці ст.
Григор'єв, Г. С. Вплив міжнародного поділу праці і конфуціанських цінностей на формування китайської економічної моделі / Г. С. Григор'єв. - С.41-50. - Л-ра в кінці ст.
Боярко, І. М. Приватизаційні цикли в системі обгрунтування тенденцій розвитку економіки / І. М. Боярко, Н. А. ДехтярО. В. Дейнека. - С.51058. - Л-ра в кінці ст.
Бурлака, В. Г. Энергетика в системе макроэкономических показателей / В. Г. Бурлака. - С.59-67. - Л-ра в кінці ст.
Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна. - С.68-76. - Л-ра в кінці ст.
Корж, М. В. Удосконалення моделі організації інноваційної діяльності на державному рівні при використанні інструментарію міжнародного маркетингу / М. В. Корж. - С.77-84. - Л-ра в кінці ст.
Онищенко, С. П. Специфика рыночных рисков и мероприятий по их снижению в современном судоходном бизнесе / С. П. Онищенко, Т. Н. Шутенко. - С.85-98. - Л-ра в кінці ст.
Паливода, К. В. Монетарна політика як інструмент активізації економічного зростання / К. В. Паливода. - С.99-109. - Л-ра в кінці ст.
Балашова, Р. І. Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств / Р. І. Балашова. - С.110-117. - Л-ра в кінці ст.
Герасименко, О. М. Моделювання системи забезпечення кадрової безпеки суб'єкта господарювання / О. М. Герасименко. - С.118-124. - Л-ра в кінці ст.
Дзюба, С. Г. Практика проведення санації неплатоспроможних підприємств / С. Г. Дзюба, Я. С. Соболєва. - С.125-135. - Л-ра в кінці ст.
Кітченко, О. М. Сутність та складові потенціалу енергозбереження промислового підприємства в умовах трансформації економіки / О. М. Кітченко. - С.136-143. - Л-ра в кінці ст.
Махонько, Г. А. Методологічні аспекти забезпечення ефективності підприємств видавничо-поліграфічної галузі / Г. А. Махонько, І. П. Малик. - С.144-150. - Л-ра в кінці ст.
Подольчак, Н. Ю. Соціально-економічні втрати підприємств від двомовності в Україні / Н. Ю. Подольчак. - С.151-160. - Л-ра в кінці ст.
Прокопчук, С. І. Критичний аналіз критеріїв оцінювання ризику ймовірного банкрутства (на прикладі підприємств ЗБВ України) / С. І. Прокопчук. - С.161-170. - Л-ра в кінці ст.
Сімченко, Н. О. Принципові засади формування системи менеджменту якості на підприємстві / Н. О. Сімченко. - С.171-175. - Л-ра в кінці ст.
Сопко, В. В. Контролінг як засіб забезпечення системи економічної безпеки підприємства / В. В. Сопко, О. М. Ромашко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст.
Макаренко, М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності / М. В. Макаренко. - С.176-179. - Л-ра в кінці ст.
Парсяк, В. Н. Міста України: занедбана складова потенціалу держави / В. Н. Парсяк, Д. А. Ломоносов. - С.188-199. - Л-ра в кінці ст.
Раєвнєва, О. В. Визначення джерел нерівномірності розвитку регіонів України на підставі розкладення індексу Тейла / О. В. Раєвнєва. - С.200-210. - Л-ра в кінці ст.
Сундук, А. М. Позиціонування Закарпатської області в системі "держава - глобальний вимір" / А. М. Сундук. - С.211-218. - Л-ра в кінці ст.
Вегера, С. А. "Парії" або "нічиї" сучасної України / С. А. Вегера. - С.219-233. - Л-ра в кінці ст.
Вожжов, А. П. О проблемах и возможностях эмиссионного финансирования экономического роста / А. П. Вожжов, Д. В. Черемисинова. - С.234-249. - Лит. в конце ст.
Волосович, С. В. Економічна сутність кредитного страхування / С. В. Волосович. - С.250-255. - Л-ра в кінці ст.
Захожай, К. В. Факторний аналіз динаміки держбюджету України протягом 2002 - 2011 років / К. В. Захожай. - С.256-263. - Л-ра в кінці ст.
Кузнєцова, Л. В. Вплив глобалізаційних процесів на фінансову стійкість банківської системи / Л. В. Кузнєцова, В. В. Коваленко. - С.164-271. - Л-ра в кінці ст.
Лепілкін, С. В. Продаж страхових послуг за посередництвом автосалонів / С. В. Лепілкін. - С.272-277. - Л-ра в кінці ст.
Івахів, Ю. О. Концептуальні основи і методичні положення оцінювання елементів фінансової звітності підприємств / Ю. О. Івахів. - С.278-285. - Л-ра в кінці ст.
Новицька, Н. В. Теоретичні аспекти понять "дебіторська заборгованість" і "кредиторська заборгованість" / Н. В. Новицька. - С.286-290. - Л-ра в кінці ст.
Капинус, Л. В. Сучасні тенденції розвитку електронної реклами / Л. В. Капинус. - С.291-295. - Л-ра в кінці ст.
Самчинська, Я. Б. Управління інформаційними технологіями - критичний бізнес-процес компаній / Я. Б. Самчинська. - С.196-300. - Л-ра в кінці ст.
Щербина, А. Г. Тенденціх розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку / А. Г. Щербина. - С.301-309. - Л-ра в кінці ст.
Акрам, М. Критерії вибору банку студентами університетів (за даними Пакистану) / М. Акрам, А. РазаМ. Фархан. - С.310-322. - Л-ра в кінці ст.
Ахмед, І. Зв'язок між стилем лідерства та успішністю (за даними вищої освіти) / І. Ахмед, Т. Ф. КазіШ. Джабін. - С.323-331. - Л-ра в кінці ст.
Ахмед, Х. А. Чи є реальний ВВП на душу населення у Бангладеші постійною величиною? / Х. А. Ахмед, Г. С. УддінІ. Озтюрк. - С.332-339. - Л-ра в кінці ст.
Ванг, Ф. -Дж. Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) / Ф. -Дж. Ванг. - С.340-350. - Л-ра в кінці ст.
Вонг, Сек Хін Е. Критичний та реалістичний підходи до вивчення процесів обліку та фінансування / Сек Хін Е. Вонг. - С.351-358. - Л-ра в кінці ст.
Галиниене, Б. Методы оценки структурных изменений в отраслевой структуре / Б. Галиниене, А. Витас. - С.359-374. - Лит. в конце ст.
Дадгар, Я. Вплив нафтових прибутків на рівень економічної корупції в Ірані / Я. Дадгар, Р. Назарі. - С.375-386. - Л-ра в кінці ст.
Каїкчі, Ф. Державна спроможність та дефіцит поточного рахунку: на прикладі Туреччини / Ф. Каїкчі. - С.387-398. - Л-ра в кінці ст.
Лі, М. Б. Статегія порта м. Пусан у межах аналізу роботи провідних контейнерних портів світу / М. Б. Лі, С. О. Лі. - С.399-411. - Л-ра в кінці ст.
Назір, М. С. Чинники, що визначають структуру капіталу у машинобудуванні Пакистану / М. С. Назір, А. СіддіквіМ. М. Наваз. - С.412-420. - Л-ра в кінці ст.
Ніє, Ф. -П. Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ф. -П. Ніє. - С.421-430. - Л-ра в кінці ст.
Тей, Л. С. Відповідність партнерів при обміні знаннями у спільних підприємствах / Л. С. Тей, Ч. Х. Куа. - С.431-438. - Л-ра в кінці ст.
Урал, Т. Здатність фірми створювати та захищати інновації при виході на міжнародні ринки (за даними турецьких фірм) / Т. Урал, С. К. Ачаравчі. - С.439-449. - Л-ра в кінці ст.
Чень, Ч. -Л. Вплив неаудиторських послуг на показники аудиту: роль спеціалізації аудитора / Ч. -Л. Чень. - С.450-459. - Л-ра в кінці ст.
Задорожний, Г. В. Корпоративне управління / Г. В. Задорожний. - С.460-461
Столяров, В. Ф. Розвиток національної економіки шляхом інтеграції страхового сектора з банківською сферю / В. Ф. Столяров. - С.462-463
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Сундук, А. М.
    Позиціонування Закарпатської області в системі "держава - глобальний вимір" [] / А. М. Сундук // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 2. - С. 211-218. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Регіональна економіка--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старостіна, А. О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)