С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування Кл.слова (ненормовані): система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
Є78 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Національна академія управління Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ц58 Циганкова, Тетяна Михайлівна. Управління міжнародним маркетингом [] : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-574-236-1 : 16.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- операціі міжнародного маркетингу -- операции международного маркетингу -- компетентність -- компетентность -- стандартні вимоги до менеджера -- стандартные требования к менеджеру -- обов'язки менеджера -- обязанности менеджера -- міжнародна діяльность -- международная деятельность -- система маркетингової інформації -- система маркетинговой информации -- міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- організація і контроль -- организация и контроль Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Г94 Гуменник, Володимир Ілліч. Менеджмент організацій [] : навч. посібник / В. І. Гуменник, Ю. С. Копчак, О. С. Кондур. - К. : Знання, 2012. - 503, [1] с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Корот. термін. слов.: с. 400-451. - Тести: с. 452-503. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-731-3 : 95.00 грн
Рубрики: Мененджмент--Організації--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): життєвий цикл організації -- жизненный цикл организации -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- функції організації -- функции организации -- конкурентоспроможність організції -- конкурентоспособность организации -- соціальне управління -- социальное управление -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- фінансовий менеджмент -- финансовый менеджмент -- теорії ризику -- теории рисков -- антикризовий процес -- антикризисный процесс -- оргапнізаційні структури управління -- организационные структуры управления -- діагностика управління -- диагностика управления -- управління за результатами -- управление по результатам -- консалтингові процедури -- консалтинговые процедуры -- корпоративний менеджмент -- корпоративный менеджмент Анотація: Менеджмент, його функції, принципи і методи управління; основи вироблення та ухвалення рішень в управлінні різними підсистемами організаціїї; методи керування виробничими процесами. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Копчак, Юрій Степанович; Кондур, Оксана Созонтівна Примірників всього: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Х72 Холловей, Дж. Кристофер. Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кожевникова, А. А. \пер.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
П37 Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\ Примірників всього: 2 АБ (1), ФОНД (1) Свободны: АБ (1), ФОНД (1) |
К73 Котлер, Филип. Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг Анотація: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2) |
Л88 Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |