Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индустрия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
338.48(075)
Т 77


    Трухан, Олександр Леонідович.
    Стратегічний менеджмент в туризмі [] : навч. посібник / О. Л. Трухан ; за ред. І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 237 с. - Бібліогр.: с. 235-237. - 42.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічне управління -- стратегическое планирование -- організаційна культура підприємства -- организационная культура предприятия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- мікросередовище підприємства -- мікросреда предприятия -- макросередовище підприємства -- макросреда предприятия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристичский продукт
Анотація: Загальнотеоретичні основи стратегічного управління, місце стратегічного планування в системі управління туристичним підприємством, розробка та реалізація стратегії підприємства у сфері туристичного бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Біляк, Тетяна Олександрівна; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
005.51
W17


    Walker, Gordon.
    Modern Competitive Strategy [Текст] / Gordon Walker. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2004. - 290 p. - Ind.: p. 279-290. - ISBN 0-07-234563-2 (alk. paper) : 038.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.231я73
Рубрики: Стратегічне планування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
фірми -- фирмы -- компаніЇ -- компании -- індустрія -- индустрия -- інтернет -- интернет -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование
Анотація: Modern Competitive Strategy draws on the diverse disciplines of industrial and evolutionary economics, mainstream strategy, and orgazitional sociology to present a rigorous and highly readable synthesis of the theory and practice of strategy. Gordon Walker's extensive industry and teaching experience enables him to present a balanced view that encompasses many differing viewpoints, distilling each down to the essential principles that students need to know.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
025
Д73


    Дрешер, Юлия Николаевна.
    Организация информационного производства [] : учеб. пособие / Ю. Н. Дрешер. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 248 с. - (Специальный издательский проект для библиотек). - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-8183-0898-7 : 49.80 грн
УДК
ББК 78.3ф
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання для вищої школи
   Організація інформаційного виробництва--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
информационная индустрия -- інформаційна індустрія -- інформаційне виробництво -- інформація -- информация -- информационные продукты -- інформаційні продукти -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- кадровая структура -- кадрова структура -- библиотечно-библиографические кадры -- бібліотечно-бібліографічні кадри -- інформаційне право -- информационное право
Анотація: Основные положения, принципы и методы организации информационного производства, методика подготовки и переподготовки информационных и библиотечных работников.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 7
ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1)
Свободны: ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1)
Знайти схожі

4.
908(477.42-22Володарсько-Волинський)
В68


   
    Володарсько-Волинський район - поліська перспектива [Буклет]. Вип. 1 / [кер. проекту і авт. тексту О. Голяченко ; фото І. Цвіри]. - Новоград-Волинський : НОВОград, [2007?]. - 31 с. : фот. кольор., карти. - 007.00 грн
УДК
ББК 26.890(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Історичне краєзнавство--Володарсько-Волинський район (Житомирська обрасть)--Популярні видання
   Зони відпочинку--Володарсько-Волинський район (Житомирська область)--Популярні видання

   Екологія--Володарсько-Волинський район (Житомирська область)--Популярні видання

   Економіка--Володарсько-Волинський район (Житомирська область)--Популярні видання

   Володарсько-Волинський район (Житомирська область)--Краєзнавство -- Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- рекреаційні ресурси -- рекреационные ресурсы -- історія -- история -- індустрія -- индустрия
Анотація: Подається коротка соціально-економічна характеристика району, екскурс в історичне минуле, розглядаються рекреаційні ресурси і можливості.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Голяченко, Олександр \кер. проекту.\; Цвіра, Ігор \от.\
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

5.
32(477)
К 90


   
    Культурна політика в Україні. Аналітичний огляд [] / за ред. О. Гриценка ; Укр. центр культ. досліджень, М-во культ. і туризму України. - К. : УЦКД, 2007. - 160 с. : табл. - (Книгозбірня державного управлінця). - Дод.: с. 131-160. - ISBN 966-7048-65-9 : 10.00 грн
УДК
ББК 66.07(4Укр) + 71
Рубрики: Культурна політика--Україна--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
культурна політика України -- культурная политика Украины -- мистецька творчість -- художественное творчество -- історична спадщина -- историческое наследие -- культурна спадщина -- культурное наследие -- заклади культури -- учреждения культуры -- міжнародне культурне співробітництво -- международное культурное сотрудничество -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- індустрія моди -- индустрия моды
Анотація: Аналітичний огляд підготовлений в рамках участі України в Програмі оглядів національних культурних політик Ради Європи. Огляд містить аналітичну інформацію про становище в ключових галузях культури України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гриценко, О. \ред.\; Український центр культурних дослідженьМіністерство культури і туризму України
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
338.48(075.8)
М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Туристичний бізнес: теорія та практика [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Марта Мальська, Володимир Худо. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 424 с. : табл. - Дод.: с. 246-418. - Л-ра: с. 419-422. - ISBN 978-966-364-550-6 : 065.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Навчальні видання
   Туризм--Історія--Навчальні видання

   Туризм--Менеджмент--Навчальні видання

   Туризм--Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- екотуризм -- экотуризм -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- безпека туризму -- безопасность туризма -- туристичний менеджмент -- туристический менеджмент -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- інформаційне забезпечення туризму -- информационное обеспечение туризма -- інвестиції в туризмі -- инвестиции в туризме -- міжнародний туризм -- международный туризм
Анотація: Концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Худо, В.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
339.5(075.8)
М58


   
    Міжнародні ринки ресурсів [] : навч. посібник / [Яценко А. Б. та ін. ; за заг. ред. Ю. В. Макогона]. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 192-193. - ISBN 966-364-062-6 : 019.20 грн, 22.00 грн
УДК
ББК 65.584.3я73
Рубрики: Ресурси--Світовий ринок--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
енергетичні ресурси -- энергетические ресурсы -- вугільна промисловість -- угольная промышленность -- газова індустрія -- газовая индустрия -- нафтовий комплекс -- нефтяной комплекс -- ринок мінеральних ресурсів -- рынок минеральных ресурсов -- металеві руди -- металлические руды -- ринок сировини -- рынок сырья -- земельні ресурси -- земельные ресурсы -- лісові ресурси -- лесные ресурсы -- ринок землі -- рынок земли -- ринок технологій -- рынок технологий -- міжнародний туризм -- международный туризм -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- продовольча сировина -- продовольственное сырьё -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- мінеральні ресурси -- минеральные ресурсы -- обробна промисловість -- обрабатывающая промышленность -- сировинна політика -- сырьевая политика -- сільськогосподарське виробництво -- сельскохозяйственное производство -- тваринництво -- животноводство -- землеробство -- земледелие -- трудова міграція -- трудовая миграция -- зовнішньо трудова міграція -- внешняя трудовая миграция -- міжнародна трудова міграція -- международная трудовая миграция -- туристичні рекреаційні ресурси -- туристические рекреационные ресурсы -- туристичні послуги -- туристические услуги
Анотація: Основні тенденції, закономірності розвитку міжнародних ринків ресурсів, а також стратегія і тактика окремих суб'єктів господарювання на них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Яценко, А. Б.; Мітюшкіна, К. С.; Марена, Т. В.; Дубнюк, Я. А.; Макогон, Ю. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
330.341(075)
П78


   
    Провайдинг інновацій [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [М. П. Денисенко та ін.] ; за ред. М. П. Денисенка. - К. : Професіонал, 2008. - 448 с. : табл. - Дод.: с. 374-431. - Термінол. слов.: с. 432-443. - ISBN 978-966-370-084-7 : 92.20 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)30-5я71
Рубрики: Інновації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
провайдинг інновацій -- провайдинг инноваций -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційні процеси -- инновационные процесы -- державне регулювання інноваційної діяльності -- государственное регулирование инновационной деятельности -- державна інноваційна політика -- государственная инновационная политика -- договори -- договоры -- інтелектульна власність -- интеллектуальная собственность -- інноваційні проекти -- инновационные проекты -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- індустрія інформації -- индустрия информации -- інформаційні системи -- информационные системы -- інвестиційний клімат -- инвестиционный климат -- контролінг інвестицій -- контроллинг инвестиций -- інвестиційний контролінг -- инвестиционный контроллинг -- управління інноваційними процесами -- управление инновационными процессами -- інноваційні стретегії -- инновационные стратегии -- стимулювання інноваційної діяльності -- стимулирование инновационной деятельности -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- мотивація праці -- мотивация труда -- науковці -- ученые -- стимулювання праці -- стимулирование труда -- дослідники -- исследователи -- логістика -- логистика -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- логістичне управління -- логистическое упраление -- ефективність інновацій -- эффективность инноваций -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- розроблювачі нововведень -- разработчики нововведений -- логічний менеджмент -- логический менеджмент
Анотація: Систематизована структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації провайдингу інновацій, механізм й специфіка реалізації інновацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Денисенко, М. П.; Гречан, А. П.; Гаман, М. В.; Бельтюков, Є. А.; Денисенко, М. П. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
323.1(477)
В67


    Волков, Владимир Васильевич.
    Г. Сковорода и В. Вернадский в пробуждении украинской нации [] / В. В. Волков, В. П. Корнейчук, К. Д. Хомяк. - Київ : [Леся], 2007. - 88 с. : портр., цв. ил. - ISBN 966-8126-66-4 : 5.00 грн, 7.00 грн
УДК
ББК 66.5(4УКР)
Рубрики: Національна політика--Персоналії--Україна--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
национальная политика -- геополітичне положення -- геополитическое положение -- реструктуризація освітньої сфери -- реструктуризация образовательной сферы -- політична система -- политическая система -- система хосписов -- система хоспісів -- авиационная индустрия -- авіаційна індустрія
Анотація: Рассмотрен вклад в отечественную науку Г. С. Сковороды и В И. Вернадского, лидеров-интелектуалов, имевших влияние на развитие достижений национальной и мировой науки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корнейчук, Вильям Петрович; Хомяк, Константин Дмитриевич; Сковорода, Григорій Савич (просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722 - 1794) \про нього\; Вернадський, Володимир Іванович (філософ, природознавець, мислитель, засн. геохімії, біогеохімії та радіогеології, космізму ; 1863 - 1945) \про нього\
Примірників всього: 7
ФОНД (2), ЧЗ (2), АБ (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (2), АБ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
504.75(075)
К 59


    Козинець, Віталій Мусійович.
    Безпека життєдіяльності у сфері туризму [] : навч. посібник / В. М. Козинець ; Київ. ун-т туризму, економіки та права. - К. : Кондор, 2006. - 576 с. : фото, мал., табл. - Л-ра: с. 562-575. - ISBN 966-351-033-1 : 70.00 грн
УДК
ББК 20.7я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Безпека життєдіяльності--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
туристична індустрія -- туристическая индустрия -- види надзвичайних ситуацій -- виды чрезвичайных ситуаций -- безпека праці -- безопасность труда -- безпека життєдіяльності на транспорті -- безопасность жизнедеятельности на транспорте -- різні види туризму -- различные виды туризма -- санітарно-епідомологічна безпека -- санитарно-епидомологическая служба -- санітарно-гігієнична служба -- санитарно-гигиеническая служба -- перша медична допомога -- первая медицинская помощь -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- страхування в туризмі -- страхование в туризме -- державна система управління -- государственная система управления
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто теоретичні та методичні питання щодо забезпечення безпеки життєдіяльності туристів і працівників туристичної індустрії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський університет туризму, економіки та права
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
338.48(075.8)
Ф 84


   
    Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі [] : навч. посібник / Г. Б. Мунін [та ін.] ; за ред.: Л. С. Трофименко, О. О. Гоца. - К. : Кондор, 2008. - 370 с. - Дод.: с.306-342. - Л-ра: с.343. - ISBN 978-966-351-152-8 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.43я73
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
готельні послуги -- гостиничные услуги -- управління готелем -- управление гостиницей -- типи готелів -- типы гостиниц -- обслуговувуання гостей -- обслуживание гостей -- готельні мережі -- гостиничные сети -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- готельна індустрія -- гостиничная индустрия -- глобалізаця готельного бізнесу -- глобализация гостиничного бизнеса -- концентрація готельног бізнесу -- концентрация гостиничного бизнеса -- субфранчайзинг -- комерційна концесія -- коммерческая концессия -- готельний договір -- гостиничный договор -- корпоративне підприємство -- корпоративное предприятие -- персонал готелів -- персонал гостиниц -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение -- бренд -- консалтингові фірми -- консалтинговые фирмы -- інтернет-бронювання -- интернет-бронирование -- обов'язки туристів -- обязанности туристов -- реструктиризація готелей -- реструктиризация гостиниц -- турдокументи -- франшиза
Анотація: Сучасні концепції організації системи франчайзингу в управлінні готелем.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Артеменко, А. С.; Кошиль, Ю. В.; Трофименко, Л. С. \ред.\; Гоца, О. О. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / М. В. Вачевський [та ін.] ; за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2009. - 486 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- принципи промислового маркетингу -- принципы промышленного маркетинга -- товарна політика -- товарная политика -- маркетинг паливно-енергетичної промисловості -- маркетинг топливо-энергетической промышленности -- маркетинг хлібопекарського виробництва -- маркетинг хлебопекарского производства -- маркетинг швейної галузі -- маркетинг швейной отрасли -- виробнича структура швейного підприємства -- производственная структура швейного предприятия -- історія бетону -- история бетона -- маркетинг лісової галузі -- маткетинг лесной отрасли -- маркетинг якості -- маркетинг качества -- історія металургії -- история металлургии -- производственные фонды -- виробничі фонди -- стратегия управления предприятием -- стратегія управління підприємством -- виробнича структура -- производственная структура -- нормування праці -- нормирование труда -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- карпатський регіон -- карпатский регион -- податкова система України -- налоговая система Украины -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Прокопенко, І. Ф.; Левченко, Г. Є.; Вачевський, М. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
67.9(4Укр)304
У45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про туризм" [] : станом 10 трав. 2005 р. [№324/95-ВР від 15.09.1995 р.] / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - К. : Парлам. вид-во, 2005. - 33 с. - (Серія "Закони України"). - ISBN 966-611-377-5 : 002.05 грн
УДК
ББК 67.9(4Укр)304
Рубрики: Туризм--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
безпека туризму -- безопасность туризма -- туристична діяльность -- туристическая деятельность -- страхування туристів -- страхование туристов -- права туристів -- права туристов -- обов'язки туристів -- обязанности туристов -- безпека туристів -- безопасность туристов -- екскурсійна діяльність -- экскурсионная деятельность -- туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристичний ваучер -- туристический ваучер -- ліцензування туристичної діяльності -- лицензирование туристической деяльности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
Шифр: knin (Журнал)
Книжная индустрия: Люди. События. Технологии [Текст]. - М. : Вертикаль. - Періодичність 11
Гл. ред. : Зорина С.

Анотація: 129110, Москва, ул. Бол. Переяславская, 46. Тел. +7(985) 920-18-20, (495) 988-33-48. E-mail: book@booking.ru www.booking.ru
Зареєстровані надходження:
     2009  2008 
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Знайти схожі

16.


    Мацевич, І.
    Креативне суспільство: у пошуках релевантної соціальної теорії [] / І. Мацевич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - N 2. - С. 98-111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Суспільство--Креативне
Кл.слова (ненормовані):
креативна індустрія -- креативная индустрия -- політична програма -- политическая программа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
379(1-662)
Ш51


    Шестаков, Вятчеслав Павлович.
    Мифология ХХ века: Критика теории и практики буржуазной "массовой культуры" [] / В. П. Шестаков ; [ред. С. В. Игошина]. - М. : Искусство, 1988. - 224, [24] л. ил. с. : ил. - Указ. имен: с. 221-222. - ISBN 5-210-00137-7 : 3.00 р.
УДК
ББК 71.016.8
Рубрики: Масова культура--США, 20 ст.--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
американская реклама -- американська реклама -- американское кино -- американське кіно -- вестерн -- мюзикл -- мюзікл -- детектив -- фильм ужасов -- фільм жахів -- гангстерский фильм -- гангстерський фільм -- культурный империализм -- культурний імперіалізм -- индустрия развлечений -- індустрія розваг
Анотація: Критика теории и практики буржуазной "масовой культуры".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Игошина, С. В. \ред.\
Примірників всього: 2
АБ (1), МИСТ (1)
Свободны: АБ (1), МИСТ (1)
Знайти схожі

19.
007
Г 55


    Глушков, Виктор Михайлович.
    Кибернетика. Вопросы теории и практики [] / В. М. Глушков ; ред. В. С. Михалевич ; [сост. Ю. В. Капитонова ; предисл. В. С. Михалевича, Ю. В. Капитоновой ]. - М. : Наука, 1986. - 488 с. : рис. - (Наука. Мировоззрение. Жизнь.). - 2.00 р.
УДК
ББК 32.81
Рубрики: Кібернетика--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
філософія кібернетики -- философия кибернетики -- індустрія переробки інформації -- индустрия переработки информации -- технічна база кібернетики -- техническая база кибернетики -- економіка і кібернетики -- экономика и кибернетика -- управлінська кібернетика -- управленческая кибернетика -- діологові макроекономічні моделі -- диалоговые макроэкономические модели -- автоматизація розумової праці -- автоматизация умственного труда -- електронні машини -- электронные машины -- штучний інтелект -- искусственный интеллект -- кібернетика і творчість -- кибернетика и творчество -- кібернетика і біологія -- кибернетика и биология -- флуктуаційна системологія -- флуктуационная системология
Анотація: Место и значение кибернетики, ее связь с другими науками, методология и инструментарий научного исследования.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михалевич, В. С. \ред.\; Капитонова, Ю. В. \сост.\; Михалевич, В. С. \авт. предисл.\; Капитонова, Ю. В. \авт. предисл.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
1
С34


    Сидоренко, Лидия Ивановна.
    Философский анализ развития и перспектив биотехнических исследований [] : [монография] / Л. И. Сидоренко. - Киев : Вища шк., 1987. - 159 с. - Лит.: с. 151-157. - 1.60 р.
УДК
ББК 87.21 + 28
Рубрики: Біотехнологія--Філософські аспекти--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
биотехнические исследования -- біотехнічні дослідження -- биотехнологии -- біотехнології -- биологическая эволюция -- біологічна еволюція -- технізація біології -- технизация биологии -- прикладная биология -- прикладна біологія -- біологічна індустрія -- биологическая индустрия -- генная инженерия -- генна інженерія -- индустриализация -- індустріалізація -- биологическая индустрия -- біологічна індустрія
Анотація: Монография посвящена анализу социально-мировозренческих, методологических, гносеологических проблем взаимомодействия биологии с техническими науками и производством в условиях НТР.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)