М 26 Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ілляшенко, С.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б 69 Близнюк, Станіслав Васильович. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М48 Мельник, Леонід Григорович. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. книга, 2013. - 240 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 222. - Глосарій: с. 223-234. - Укр.-рос.-англ. слов.: с. 235-240. - ISBN 978-966-680-324-8 : 70.00 грн
Рубрики: Цінова політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- ціна -- цена -- маркетингове ціноутворення -- маркетинговое ценообразование -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- регулювання ціноутворення -- регулирование ценообразования -- види та функції цін -- виды и функции цен -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен Анотація: Розкривається механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
З-53 Земляков, Ігор Семенович. Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1) |
М27 Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М50 . "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир) Веремейчик, Ганна Анатоліївна. Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" [] / Г. А. Веремейчик> // Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року = Business entities management: development problems and perspectives / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технолог. ун-т, Департамент економ. розвитку, торгівлі та міжнародн. співроб. Житомир. обл. держадмін., Нац. ун-т харч. технологій [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - С. 57-60 : табл. - Літ. в кінці ст. . - ISBN 978-966-683-409-9
Рубрики: Промисловий маркетинг--Підприємства--Житомир, місто--Наукові видання Житомир, місто--Промисловий маркетинг--Підприємства -- Наукові видання Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова служба -- маркетинговая служба Анотація: Особливості маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" в умовах відсутності відділу маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Харчишина, О. В. \ред.\; Харчова промисловість 4.02.08; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Департамент економічного розвидку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністраціїНаціональний університет харчових технологій; "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція(2 ; 2014 ; Житомир) Є примірники у відділах: всього 2 : КР (1), ВВ (1) Вільні: КР (1), ВВ (1) |
Буднікевич, І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Україна Інвестиційна політика--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Б61 Біловодська, Олена Анатоліївна. Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [] : монографія / О. А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Київ : Центр навч. літ., 2018. - 233, [7] с. : рис., табл. - Літ. в кінці розд. - Дод.: с. 219-233. - ISBN 978-617-673-690-5 : 159.00 грн, 165.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Управління--Дослідження--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- розподіл продукції -- маркетингова політика -- стратегія розвитку підприємства -- управління маркетинговими каналами -- інноваційна продукція підприємства -- оцінювання маргетингових каналів -- відповідність маркетингових каналів -- діагностика маркетингової політики -- канали інноваційної продукції -- конкурентні переваги Анотація: Управління та формування маркетингових каналів промислових підприємств на інноваційних засадах, концептуальні засади розподілу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сигида, Любов Олексіївна Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-53 Олексенко, Л. В. Маркетингова політика розподілу [] : навч. посіб. / Л. В. Олексенко. - Київ : Ліра-К, 2018. - 467, [1] с. : табл., рис. - Глосарій: с. 433-439. - Бібліогр.: с. 440-442. - Дод.: с. 443-467. - ISBN 978-617-7605-04-0 : 252.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи Торгівля--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): оптова торгівля -- товарні біржі -- біржові посередники -- роздрібна торгівля -- форми розподілу товарів -- служби збуту -- збутова політика підприємства -- маркетингова політика -- стандарти обслуговування -- комісійний продаж -- секонд-хенд -- реалізація уціненого товару -- реалізація поношеного одягу -- електронна торгівля -- аукціони Анотація: Теорія маркетингової політики розподілу підприємств, методологія її дослідження, вдосконалення управління політикою розподілу на основі маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Тульчинська, С. О. Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки [] / С. О. Кириченко, Н. Ю. Савіцький> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 3. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інноваційна економіка--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- інноваційний маркетинг -- краудсорсинг -- нейромаркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кириченко, С. О.; Савіцький, Н. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Красовська, О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства [] / О. Ю. Красовська> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 17. - С. 51-55 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Промисловий маркетинг--Інформаційне забезпечення Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- організаційна структура Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
С88 "Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція (24 ; 2020 ; Київ). Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року [] : спецвипуск / Київ. ін-т бізнесу та технологій ; [редкол.: О. В. Яковлева (голова) та ін.]. - Київ : КІБіТ, 2020. - 338 с. : рис., табл. - : Студент - Дослідник - Фахівець. - Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 120.00 грн
Рубрики: Економіка--Наукові видання Управління персоналом--Наукові видання Психологія--Наукові видання Комп’ютеризація--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): реклама -- маркетингові комунікації -- страхові послуги -- комерційні банки -- бухгалтерський облік -- активи підприємства -- освітні технології -- економічне зростання -- маркетингова політика -- управління персоналом -- виробничо-комерційні фірми -- стандартизація продукції -- фінансова безпека підприємства -- кадровий менеджмент -- інноваційні технології -- булінг -- психічні процеси людини -- суїцидальна поведінка -- емоції -- лідерство -- готовність до материнства -- стресостійкість -- домашнє насильство -- комп'ютерно-ігрова залежність -- комп'ютерна інженерія Анотація: Тези та матеріали доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції КІБіТ "Студент - Дослідник - Фахівець"(28 травня 2020 р.). Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Яковлева, О. В. \ред.\; Воловик, Н. Л. \ред.\; Гончаров, В. В. \ред.\; Гридковець, Л. М. \ред.\; Київський інститут бізнесу та технологій Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Логоша, Р. В. Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук> // Економіка АПК. - 2020. - N 12. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг--Біопалива Кл.слова (ненормовані): ринок біопалив -- маркетингова політика -- схема партнерських відносин Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Семчук, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |