С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування Кл.слова (ненормовані): система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Щ 61 Щербань, В. М. Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства Інноваційна діяльність Розробка товару Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Таньков, К.М.; Задорожний, І.С. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б 20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинговий аудит системи збуту [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць . - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-220. - ISBN 966-8556-29-1 : 027.00 грн
Рубрики: Економіка підприємств Економіка торговельного підприємтсва Кл.слова (ненормовані): збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- стратегия сбыта -- стратегія збуту -- маркетинговий аудит -- збутовий потенціал -- сбытовый потенциал -- тактичний аудит збуту -- тактический аудит сбыта -- аудит прибутковості -- аудит прибыли -- стратегический STP- маркетинг -- стратегічний STР-маркетинг -- управління збутом -- управление сбытом -- сбытовые риски -- збутовий ризик -- стратегия сомострахования -- стратегія самострахування -- стратегія зовнішнього страхування -- стратегия внешнего страхования -- стратегія дисипації та відхилень -- стратегия дисипации и отклонений Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Балабаниць, А.В. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
М 27 Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007. Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
Рубрики: Управління економікою Маркетинг Кл.слова (ненормовані): банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг". Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет |
К61 Колпаков, Віктор Михайлович. Маркетинг персоналу [] : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.] / В. М. Колпаков ; МАУП. - К. : МАУП, 2006. - 408 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402. - ISBN 966-608-515-1 : 45.00 грн
Рубрики: Персонал--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): кадрова діяльність -- кадровая деятельность -- кадрове планування -- кадровое планирование -- навчання персоналу -- обучение персонала -- страгегічний маркетинг персоналу -- стратегический маркетинг персонала -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ринок праці -- рынок труда -- пошук кадрів -- поиск кадров -- набір кадрів -- набор кадров -- відбір кадрів -- отбор кадров -- ділові якості -- деловые качества -- особисті якості -- личные качества -- управління персоналом -- управление персоналом -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- аудит персоналу -- аудит персонала -- оцінка управлінського персоналу -- оценка управленческого персонала -- працевлаштування -- трудоустройство -- командні якості персоналу -- командные качества персонала Анотація: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 26 Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ілляшенко, С.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
О-52 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга Анотація: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Петренко, В.Р.; Костенко, О.П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Щ 61 Щербань, В. М. Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
М27 Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М27 Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
К66 Корж, Марина Володимирівна. Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
О-75 Оснач, Ольга Федорівна. Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Б 93 Бутенко, Наталія Василівна. Маркетинг [] : підручник для студ вищ. навч. закл. / Н. В. Бутенко. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл. - Л-ра: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 050.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч-96 Чучка, І. М. Інтерактивний маркетинг [] : навч. посібник / Чучка І. М., Студеняк І. П. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. технол. ін-т. - К. : Кондор, 2009. - 122 с. : табл. - Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121. - ISBN 978-966-351-184-9 : 26.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): електронний покупець -- електронный покупатель -- основні ресурси -- основные ресурсы -- користувачі мережі -- пользователи сети -- комунікаційна характеристика -- коммуникационная характеристика -- глобальний електронний ринок -- глобальный електронный рынок -- концепція маркетингу -- концепция маркетингу -- електронна пошта -- електронная почта -- мобільна торгівля -- мобильная торговля Анотація: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Студеняк, І. П.; Міністерство освіти і науки УкраїниМукачівський технологічний інститут Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М84 Мостенська, Тетяна Леонідівна. Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
З-99 Зяйлик, Марія Федорівна. Євромаркетинг [] : навч. посібник / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. - К. : Кондор, 2009. - 226 с. : табл. - Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223. - ISBN 978-966-351-208-2 : 32.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): євромаркетинговий комплекс -- евромаркетинговый комплекс -- евромаркетинг -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський Внутрішній Ринок -- Европейский Внутренний Рынок -- євромаркетингова стратегія -- евромаркетинговая стратегия -- стратегія євротовару -- стратегия евротовара Анотація: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зяйлик, Лілія Богданівна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Ш 66 Шканова, Олена Миколаївна. Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги Анотація: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ФОНД (1), ВВ (2) |
Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Г. В. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |